۰ نفر

ولادیمیر پوتین در فهرست کوتاه «مرد سال» مجله تایم

۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵
کد خبر: 321070
ولادیمیر پوتین در فهرست کوتاه «مرد سال» مجله تایم

"پوتین" رئیس جمهوری روسیه به همراه "ترامپ" همتای آمریکایی وی، رئیس جمهوری کره جنوبی و "قاشقجی" روزنامه‌نگار مخالف عربستانی که توسط حاکمان این کشور به قتل رسیده، در فهرست کوتاه «مرد سال» مجله تایم قرار دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه و "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا هر دو در فهرست کوتاه نامزدهای عنوان «مرد سال» طبق ارزیابی مجله آمریکایی «تایم» قرار گرفته‌است.

این مسئله از بیانیه‌ای که صبح امروز در سایت رسمی این مجله منتشر شود، مشخص شده است. در این بیانیه آمده، ولادیمیر پوتین که در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس سال جاری (بهار امسال) در روسیه با قاطعیت کامل به پیروزی رسید و ارتباط احتمالی دولت ترامپ با کرملین در مرکز توجه تحقیقات وسیعی در ایالات متحده قرار گرفته، از جمله نامزدهای محتمل عنوان «مرد سال» شناخته شده است.

در سال جاری در این فهرست نام "جمال قاشقجی" روزنامه نگار مخالف عربستان سعودی که اوایل پاییز امسال در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید هم دیده می‌شود. "مون جائه این" رئیس جمهوری کره جنوبی که مبتکر برگزاری نشست سران دو کره بوده و نقش میانجی در حل و فصل اختلافات بین واشنگتن و پیونگ یانگ برعهده داشته نیز در فهرست آخرین نامزدهای «مرد سال» مجله تایم است.