۰ نفر

بسته مشکوک به دفتر هنرپیشه منتقد ترامپ رسید

۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۴۵
کد خبر: 310272
بسته مشکوک به دفتر هنرپیشه منتقد ترامپ رسید

شبکه خبری ان بی سی نیوز آمریکا به نقل از مقامات پلیس گزارش داد: بسته مشکوکی به ساختمان محل رستوران و دفتر «رابرت دنیرو» هنرپیشه هالیوودی منتقد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ارسال شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این شبکه خبری در گزارش امروز پنجشنبه خود افزود: این بسته در محل ساختمانی در منطقه «تریبکا گریل» Tribca Grill نیویورک کشف شده که رستوران دنیرو و دفتر کارش در آن قرار دارد. 
مقامات پلیس گفتند نیازی به تخلیه این ساختمان نبوده است.
این رسانه به نقل از یک مقام پلیس نوشت: این بسته برای دنیرو منتقد ترامپ ارسال شده بود و پاکت آن مشابه بسته هایی بوده که روز چهارشنبه برای «دبی وسرمن شولتز» نماینده دمکرات ارسال شد و به نشانی فرستنده برگشت خورد.
اف بی ای بسته های مشکوک را برای بررسی بیشتر به آزمایشگاهی در ویرجینیا ارسال کرده است. 
 شبکه خبری سی ان ان به نقل از مقام های پلیس آمریکا اعلام کردند که در پی یافتن بسته مشکوک ارسال شده به نشانی «جو بایدن» معاون باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور هستند.
به گفته این مقام ها، این بسته که مشابه بسته های مشکوک ارسال شده پیشین بوده، به دست بایدن نرسیده و توسط پست به نشانی فرستنده بازگشت داده شده و پلیس در حال پیگیری برای یافتن آن است.
در دو روز گذشته بسته های مشکوک به بمب به نشانی منزل اوباما، بیل و هیلاری کلینتون رئیس جمهوری و وزیر خارجه پیشین آمریکا ، «دبی واسرمن شولتز» عضو دمکرات مجلس نمایندگان، «کامالا هریس» عضو سنا و «اندرو کومو» فرماندار نیویورک ارسال شده است.
سرویس مخفی کاخ سفید که براساس قوانین آمریکا محموله های ارسالی به منزل مقام های این کشور را بررسی می کند، این بسته ها را پیش از رسیدن به مقصد کشف و توقیف کرده است.
همچنین دفتر شبکه خبری سی ان ان در نیویورک نیز پس از کشف یک بمب تخلیه شده و ماموران با محاصره منطقه اقدام به خنثی کردن این بمب کردند.
هدف دیگر این بسته ها «جرج سوروس» سرمایه دار یهودی مجاری تبار بود که مشهور به «پدر انقلاب های رنگی» و حامی حزب دمکرات آمریکا است.
دنیرو کارگردان، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی چندی پیش در مراسم «جایزه تونی» وقتی روی صحنه رفته بود، ترامپ را «احمقِ لعنتی» توصیف کرد که برای دقایقی با تحسین حضار مواجه شد.
ترامپ بالافاصله بعد از بازگشت از سنگاپور برای مذاکره با رهبر کره شمالی، این هنرمندآمریکایی را سوژه توئیت هایش قرار داد و به او پاسخ داد.
رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: رابرت دنیر ضریب هوشی بسیار پایینی دارد. بوکسورهای واقعی در فیلم ها ضربات زیادی به سر او زده اند. شب گذشته او را دیدم و واقعا معقتدم که وی از شدت ضربات، هوشیاری خود را از دست داده است. حدس می زنم که او نمی تواند درک کنند که اقتصاد در بهترین وضعیت است و آمار بیکاری در پایین ترین سطح است و بسیاری از شرکت ها به کشور باز می گردند. مشت خور بیدار شو!
برخی معتقدند که داغ شدن سوژه بسته های مشکوک صرفا یک موضوع داخلی است که در شرایط کنونی و روابط تحت فشار دولت ترامپ با ریاض بر سر موضوع جنجال برانگیز قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار عرب، انحراف افکار عمومی را هدف قرار می دهد.