۰ نفر

صدور ویزای آلمان برای ایرانیان در کمترین زمان

۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱
کد خبر: 301147
صدور ویزای آلمان برای ایرانیان در کمترین زمان

معاون سفیر آلمان در ایران: با فعالیت شرکت خدمات دهنده ویزا آلمان در اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان، محدودیتی در صدور ویزا وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون سفیر آلمان در ایران در اتاق بازرگانی اصفهان روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آلمان و ایران را گسترده دانست و گفت: با فعالیت شرکت خدمات دهنده ویزا آلمان در اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان، دیگر هیچ محدودیتی در صدور ویزا برای مسافرت شهروندان ایران به آلمان وجود ندارد.

اولیور اشناکنبرگ از علاقه مندی دولت آلمان به حفظ برجام در کنار کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: فعالیت سرمایه گذاران آلمان در ایران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اروپا بویژه آلمان، فرانسه و انگلیس درصدد ایجاد کانال ارتباطی جدید بانکی با ایران است که مستقل از بانک های آمریکا به فعالیت بپردازد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این دیدار مسایل بانکی را مهمترین مانع پیش روی فعالان اقتصادی اصفهان در تعامل با آلمان دانست و گفت: تسهیل روابط بانکی بین بانک های ایران و آلمان راهگشای توسعه روابط اقتصادی دو کشور است.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی افزود: تسهیل صدور ویزا برای بازرگانان و تجار می تواند به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک کند.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان خبر داد و گفت: اتاق اصفهان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین اتاق های بازرگانی کشور است که روابط نزدیک تجاری با آلمان دارد.