۰ نفر

نیازهای ضروری 80درصد کل درآمد مردم انگلیس را می‌بلعد

۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
کد خبر: 296766
نیازهای ضروری 80درصد کل درآمد مردم انگلیس را می‌بلعد

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد، بالا رفتن قیمت مسکن، سوخت و میوه و صیفی‌جات باعث شده است که نیازهای ضروری 80 درصد درآمد مردم انگلیس را ببلعد.

به گزارش بلومبرگ، نیازهای ضروری نظیر مسکن، سوخت و مواد غذایی بخش قابل توجهی از درآمد ماهانه مردم انگلیس را به خود اختصاص داده و بسیاری از مردم این کشور پولی برای خرج کردن در موارد دیگر ندارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط میشن‌واید‌بیلدینگ سوسایتی 41 درصد مردم انگلیس به طور روزانه پس از پرداخت قبوض تنها 6.6 پوند معادل حدود 8 دلار برای خرج روزانه خود پول دارند.

مخارج مرتبط با مسکن، مواد غذایی و سوخت طی سال گذشته در انگلیس 6 درصد رشد داشته و هم اکنون 80 درصد متناسب حقوق مردم انگلیس را می‌بلعد.

این گزارش می‌افزاید: پس از همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ارزش پوند کاهش یافته، تورم در این کشور بالا رفته و توان خرید مردم انگلیس پایین آمده است.

بانک مرکزی انگلیس نیز اخیراً نرخ بهره در این کشور را به بالاترین میزان از سال 2009 تاکنون رسانده است. در ماه آگوست همچنین شاخص اطمینان مصرف‌کننده در این کشور اروپایی در ماه آگوست بنا به تحقیقات انجام شده توسط مؤسسه یوگاو و مرکز تحقیقات تجاری و اقتصادی کاهش یافته است.

کاهش قیمت مسکن باعث شده است که مردم انگلیس نسبت به شرایط تا حدودی خوش‌بین شوند.