۰ نفر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

ترامپ برای مذاکره با ایران اشاره‌هایی داشته است

۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶
کد خبر: 288123
ترامپ برای مذاکره با ایران اشاره‌هایی داشته است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه جامعه جهانی علیه آمریکا است گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان خود برای مذاکرات با ایران اشاره‌هایی داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین‌علی امیری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و جهان استکبار علیه ایران اسلامی جنگ اقتصادی به راه انداختند تا با این حربه بتوانند به درون نظام نفوذ کرده و این انقلاب را متلاشی کنند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا با تهدید کشورهای خارجی که با ایران ارتباط دارند درصدد به انزوا کشاندن ایران اسلامی هستند افزود: بیش از 50 هیئت از سوی آمریکا در حال ارتباط‌گیری با بنگاه‌های اقتصادی و کشورهایی هستند که با ایران مراودات اقتصادی دارند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه حرکات احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا شخصیت ترامپ را به جهانیان نشان داد یادآور شد: درک درست از مشکلات کشور و وضعیت فعلی ما در سطح بین المللی یکی از مهم‌ترین ابزار برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان خود برای مذاکرات با ایران اشاره‌هایی داشته است اذعان کرد: این مسئله حاکی از اقتدار و عزت ملت ایران است و باید بدانیم که اگر ضعیف بودیم آمریکا برای مذاکره با ایران چراغ سبز نشان نمی‌داد.

امیری با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در دستور کار دولت ایران قرار دارد خاطرنشان کرد: نخبه از دیدگاه رئیس‌جمهور هر شخصی است که صاحب‌فکر، ایده و اندیشه‌ای و برای رفع مشکلات کشور باشد و در این راستا داشتن تحصیلات دانشگاهی در اولویت نیست.

وی ابراز داشت: هر تفکری که جامعه را به تحرک وادارد از سوی دولت حمایت می‌شود و در شرایط فعلی باید نخبگان را در کشور تقویت کنیم.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تحلیل شرایط کشور بر اساس وضعیت ایران در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دستور کار نخبگان قرار گیرد اضافه کرد: حرکات و طرح‌هایی که از سوی نخبگان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شود در جامعه قدرت را ایجاد می‌کند.