۰ نفر

تحلیل‌گر آمریکایی:

نفوذ صهیونیست‌ها در دولت آمریکا فراتر ازقانون است

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۰۵
کد خبر: 272298
نفوذ صهیونیست‌ها در دولت آمریکا فراتر ازقانون است

تحلیل گر آمریکایی گفت: نفوذ و ایفای نقش صهیونیست ها در هیات حاکمه آمریکا خارج از قاعده معمول و فراتر از قانون بوده و راهبردهای دولت ترامپ حفظ منافع رژیم اسرائیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مایکل جونز شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استان گلستان در گرگان اظهار کرد: در سیستم حاکمیتی آمریکا افرادی هستند که در صحنه اجرایی و سیاسی کشور فراتراز قانون ایالات متحده عمل می کنند.

وی افزود: صهیونیست ها و نفوذ آنها در قدرت آمریکا چالشی بزرگ برای مردم این کشور خواهد شد.

این تحلیل گر سیاسی افزود: دولت ترامپ نماینده حزب قدرت بوده و راهبرد دولت کنونی آمریکا حفظ منافع اسرائیل در سطح منطقه است.

تحلیل گر آمریکایی شبکه راشا تودی و پرس تی وی اضافه کرد: دولت اوباما و دموکرات ها تلاش کردند تا نفوذ و سلطه صهیونیست ها را کم کنند ولی به دستاورد مطلوبی نرسیدند و در نزاع های سیاسی قدرت در آمریکا شکست خوردند.

سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی گفت: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند هر توافقی با ایران یک توافق بد است و زمانی خوشحال می‌شوند که دولتی تحت سلطه و سیطره آنها در ایران ایجاد شود و به همین خاطر با فشار بر دولت ترامپ؛ وی را متقاعد به خروج از برجام کردند.

وی همچنین درخصوص نقش آفرینی روسیه در تحولات منطقه ای پس از خروج آمریکا از برجام گفت: روسیه به عنوان هم پیمان ایران در زمین سوریه تلاش می کند تا منازعات منطقه ای در سوریه گسترده تر نشود.

به گفته وی؛ رویکرد پوتین در صحنه های بین المللی ایفای نقش میانجی و دو طرفه است.

این تحلیل گر افزود: مراودات اطلاعاتی و هماهنگی های ضمنی دولت روسیه با اسرائیل در خصوص حمله اسرائیل به سوریه نشان می دهد که توافقاتی در خصوص حفظ منافع دو طرف در زمین سوریه صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: چینش مواضع روسیه در قبال برجام و اتحادیه اروپا منوط به تحولات آینده است و منابع انرژی و ایفای نقش دو طرفه بین ایران و اروپا به عنوان اصلی ترین پارامتر تعیین کننده موضع این کشور در آینده خواهد بود.

این برنامه ازسلسله نشست‌های ' قدس، پایتخت همیشگی فلسطین' از مجموعه برنامه‌های کنفرانس بین المللی افق نو بوده که به همت شبکه جوانان رضوی در سالن تبلیغات اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد.