۰ نفر

سرمایه‌گذار آمریکایی:

جهان به زودی گرفتار رکود اقتصادی بسیار بزرگ می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱
کد خبر: 262670
جهان به زودی گرفتار رکود اقتصادی بسیار بزرگ می‌شود

سرمایه‌گذار آمریکایی که به خاطر پیش‌بینی‌هایش معروف است، اعلام کرد: جهان به زودی گرفتار رکود بسیار بزرگ می‌شود که در این میان سیاست‌های فدرال رزور آمریکا مسئول است.

به گزارش راشاتودی، سرمایه‌گذاری که به واسطه پیش‌بینی‌های عجیب و غریبش معروف است اعلام کرد رکود بزرگی حتی بسیار بسیار شدیدتر از رکود بزرگ که پیشتر اتفاق افتاده بود در راه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شف گفت: خبر بد این است که ما رکود بسیار بزرگی را به زودی شاهد خواهیم بود که ابعاد آن بسیار متفاوت‌تر از «رکود بزرگ» خواهد بود، این رکود ابعاد زیادی خواهد داشت و این رکود بیشتر به واسطه بحران دلاری خواهد بود. 

براساس اعلام شف، در حقیقت ثروت فعلی جهان حبابی است فدرال‌رزرو آمریکا بازارها راتشویق  می‌کنند تا مردم بیشتر هزینه کنند.

وی گفت: اگر شما ثروت‌های بادآورده داشته باشید و مردم تمایلی به سرمایه‌گذاری نداشته باشند، این بسیار خسارت‌زاست و اقتصاد را تضعیف خواهد کرد. در ماه ژانویه «شف» پیش‌بینی کرد که اقتصاد جهان مثل بمب در حال ترکیدن است، چرا که سیاست‌های فدرال رزرو آمریکا مناسب نیست و البته بیشتر در این زمینه ترامپ را مقصر خواهند دانست.

شف معتقد است در این زمینه ترامپ موروث‌دار رؤسای جمهور قبلی است، سیاست‌های مالی که از زمان کلینتون تا بوش تا اوباما و در حال حاضر ترامپ در فدرال رزرو آمریکا تصویب شده است و ما را اکنون به پایان بازی رسانده است.