۰ نفر

جانسون: انگلیس نگران رفتارهای ایران در سوریه است!

۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۲۳:۰۸
کد خبر: 251713
جانسون: انگلیس نگران رفتارهای ایران در سوریه است!

پس از هدف قرار گرفتن جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه در روز شنبه هفته جاری، وزیر خارجه انگلیس امروز مدعی شد که رفتارهای ایران در سوریه «نگران کننده» است!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، به دنبال هدف قرار گرفتن جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه ، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای ادعا کرد که از نقش آفرینی تهران در مرزهای سوریه با رژیم صهیونیستی نگران است!

در بیانیه صادره از سوی وزیر خارجه انگلیس در این خصوص ادعا شده است: ما نگران رفتارهای ایران که تلاش‌ ها برای ایجاد فرایند صلح واقعی در سوریه را با اخلال مواجه می ‎کند، هستیم.

بیانیه وی در ادامه می افزاید: از روسیه می خواهیم تا از نفوذ خود برای اعمال فشار بر ایران استفاده کرده تا آن ها از اقدامات تحریک آمیز در منطقه خودداری کنند.

لازم به ذکر است، در پی تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، ارتش سوریه موفق به هدف قراردادن یک فروند اف- ۱۶ و یک فروند اف- ۱۵ متعلق به این رژیم شد.

این رژیم در تلاش است تا با بهانه قراردادن ورود یک پهپاد ایرانی به اراضی اشغالی اینگونه وانمود کند که رویدادهای مذکور در نتیجه اقدامات ایران بوده است!