۰ نفر

وضعیت سلامتی ترامپ بررسی می‌شود!

۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵
کد خبر: 244215
وضعیت سلامتی ترامپ بررسی می‌شود!

رییس جمهور آمریکا که قرار است امروز(جمعه) برای اولین بار از زمان ورود به کاخ سفید مورد آزمایشات پزشکی قرار بگیرد، گفت، اگر مشخص شود که در سلامت کامل نیست تعجب خواهد کرد.

به گزارش دیلی میل، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا یک روز پیش از انجام بررسی‌ها و آزمایشات پزشکی معمول که به طور سالانه روسای جمهور آمریکا باید انجام دهند، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اگر نتایج این چکاپ پزشکی خوب نباشد، تعجب می‌کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه به شوخی گفت: بهتر است نتایج خوب باشد وگرنه بازار بورس با روند ناخوشایندی روبه‌رو خواهد شد.

انتظار  می‌رود که رونی جکسون، به عنوان پزشک کاخ سفید درباره نتایج بررسی‌ها و آزمایشات با خبرنگاران گفت‌وگو کند. البته در میان آزمایشات پزشکی، آزمایش سلامت روانی رییس جمهوری که این روزها به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است، وجود ندارد.

چاپ کتاب "آتش و خشم" از سوی مایکل وولف که در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا حضور داشت، باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت سلامت روان ترامپ و آمادگی‌اش در اجرای امور مربوط به ریاست جمهوری مطرح شود و حالا چندین روز است که مقام‌های کاخ سفید تلاش می‌کنند تا بحث‌ها درباره این مساله را که بر دستورکار دولت سایه افکنده،‌ متوقف و ساکت کنند.

ترامپ پس از انتشار این کتاب در توئیتی نوشت که کاملا هوشیار و دارای نبوغی پایدار است.

تردیدها درباره وضعیت سلامت روان ترامپ حتی پیش از انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در گوشه و کنار واشنگتن به گوش می‌رسید و افرادی چون سناتور باب کورکر ماه اوت ۲۰۱۷ اعلام کردند که ترامپ از ثبات کافی برخوردار نیست و رقبایش باید موفق می‌شدند.

مشاوران ترامپ موضعی خصمانه در مقابل این کتاب به خود گرفته و به جای آنکه به سوالات درباره اینکه آیا رئیس جمهوری ۷۱ ساله آمریکا برای این مقام و پست مناسب است،‌ به سوال کنندگان پرخاش می‌کنند.