۰ نفر

چاپ کتاب جنجالی در مورد ترامپ

۱۶ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۲۱
کد خبر: 242791
چاپ کتاب جنجالی در مورد ترامپ

نویسنده کتاب «خشم و آتش: کاخ سفید ترامپ» که عصبانیت شدید رئیس‌جمهور آمریکا را به دنبال داشته، گفته که افشاگری‌هایش احتمالا سبب پایان ریاست جمهوری او می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در حالی که واکنش‌ها به انتشار کتاب جنجالی اخیر درباره دونالد ترامپ ادامه دارد، نویسنده آمریکایی این کتاب از تاثیر افشاگری‌هایش روی پایان ریاست جمهوری ترامپ خبر داده است.

کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ»در فضای داخلی آمریکا جنجال‌های تازه‌ای علیه رئیس‌جمهور این کشور ایجاد کرده است.

«مایکل وُلف» نویسنده این کتاب، در بخشهایی از آن، نقل و قول‌هایی از «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق ترامپ در کاخ سفید منتشر کرده؛ موضوعی که عصبانیت شدید رئیس‌جمهور را در پی داشته است.(جزئیات بیشتر).

 حالا او در مصاحبه با «بی‌بی‌سی» گفت که نتیجه‌گیری او این است «این موضوع که ترامپ برای انجام این کار(ریاست جمهوری) مناسب نیست، در حال تبدیل به یک ایده فراگیر است».

وُلف در ادامه به «داستان امپراطور و لباس جدیدش» اشاره کرد؛ داستانی که در آن دو فرد حقه‌باز با گول زدن امپراطور به بافتن لباسی خاص، پول او را به جیب زدند و لباسی به او ندادند.

خلاصه داستان آن است که دو فرد حقه‌باز، مدعی بافتن لباسی خاص بودند که فقط آدم‌های باهوش آن را می‌دیدند و افراد کودن قادر به دیدن آن نبودند؛ لباسی که با پوشیدنش امپراطور می‌توانست بفهمد که چه اشخاصی برای مقام‌های عالی مناسب نیستند.

اما داستان آن بود که اصلا لباسی در کار نبود و خود شخص امپراطور و مقام‌های ارشدش برای اینکه متهم به نادانی نشوند، به دروغ مدعی دیدن این لباس می‌شدند.

در پایان داستان یک پسر بچه کم سن و سال با دیدن امپراطور با این «لباس نامرئی» در خیابان فریاد می‌زند: «امپراطور هیچ لباسی به تن ندارد».

نویسنده آمریکایی در مصاحبه خود درباره کتاب اخیرش گفت: «به نظر می‌رسد داستانی که من(در کتاب) گفته‌ام، نشان دهنده آن است که این ریاست جمهوری نمی‌تواند کارش را انجام دهد. ناگهان در همه جا مردم دارند می‌گویند "اوه خدای من. این موضوع درست است. او هیچ لباسی ندارد. چیزی که پیش زمینه‌ای برای این درک و فهم است که این ریاست جمهوری در نهایت پایان خواهد یافت».

مصاحبه نویسنده این کتاب جنجالی اخیر در حالی انجام شده که ترامپ ضمن رد مطالب کتابش، او را «بازنده محض» خوانده است.