۰ نفر

رسانه‌های ترکیه:

بشار اسد با یک هواپیمای "روسی" به سوچی رفت

۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۲
کد خبر: 233727
بشار اسد با یک هواپیمای "روسی" به سوچی رفت

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند رئیس‌جمهور سوریه با یک هواپیمای روس خود را به سوچی رسانده و با رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرده است.

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند به احتمال زیاد «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه به وسیله یک هواپیمای باربری روسیه و از طریق آسمان ترکیه به سوچی رفته و سپس به دمشق بازگشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، روزنامه «آیدینلیک» ترکیه نوشت آنکارا ورود هواپیماهای وابسته به وزارت دفاع روسیه به سوریه با استفاده از حریم هوایی این کشور (ترکیه) را ممنوع کرده بوده و این اولین بار طی 4 سال اخیر است که یک هواپیمای روسی (دوشنبه هفته گذشته) از طریق ترکیه به سوریه رفت و آمد کرد.

 در ادامه این گزارش آمده است خبر دیدار بشار اسد با ولادیمیر پوتین درست پس از عبور این هواپیمای باربری روسی از آسمان ترکیه به سمت روسیه منتشر شد.

شبکه «فاکس» ترکیه هم اعلام کرد به احتمال قوی اسد سوار بر همین هواپیمای باربری بوده است؛ منابع دیپلماتیک به گفتن این جمله اکتفا کردند: اجازه به یک هواپیمای باربری روسیه در این خصوص داده شد.

اینترفکس روسیه هم هفته گذشته اعلام کرد یک هواپیمای باربری روسی از سوچی بلند شده و پس از عبور از فراز دریای سیاه و شرق ترکیه در دمشق به زمین نشسته است.