۰ نفر

بشار اسد با هیات ایرانی دیدار کرد

۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰
کد خبر: 223285
بشار اسد با هیات ایرانی دیدار کرد

رئیس جمهور سوریه با هیاتی به ریاست علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، شایان ذکر است علاء الدین بروجردی چهارشنبه شب در حلب بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران درکنار سوریه در جنگ با تروریسم و حمایت از این کشور تا پیروزی نهایی و آزادسازی آخرین وجب از خاک آن از گروه های تروریستی تاکید کرد.

استاندار حلب نیز گفت: سوریه به برکت پایداری و فداکاری فرزندان خود و همبستگی ملت با ارتش و کمک های دوستان و هم پیمان ها در جنگ با تروریسم، هر روز پیروزی جدیدی را کسب می کند.

حسین دیاب پس از استقبال از بروجردی و هیات همراه، از اهمیت تاریخی، باستانی و اقتصادی حلب و آسیب های وارد شده به این شهر از سوی تروریست ها گزارشی ارائه کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در سفر به حلب از برخی مکان های دینی و تاریخی مانند، مسجد اموی، زیارتگاه 'مشهد الحسین' و قلعه حلب بازدید کردند.

علاءالدین بروجردی روز چهارشنبه در دمشق با 'ولید المعلم' وزیر خارجه و 'حموده یوسف الصباغ' رئیس جدید مجلس سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در راس هیاتی پارلمانی وارد پایتخت سوریه شد.