۰ نفر

آخرین خبرها از قدس؛ دو شهید و ۱۴۱زخمی +عکس

۱ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۹
کد خبر: 207442
 آخرین خبرها از قدس؛ دو شهید و ۱۴۱زخمی +عکس

درگیری‌ها میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در جنوب مسجدالاقصی و همچنین در قدس شرقی اشغالی شدت گرفته است.

شاهدان عینی اعلام کردند که درگیری‌ها میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه سلوان در جنوب مسجدالاقصی شدت گرفته است. طبق گفته شاهدان، نیروهای اشغالگر از انواع جدیدی از بمب‌های صوتی آتش‌زا که کارآمدی بیشتری دارند، استفاده کرده و در مقابل جوانان فلسطینی به سمت آنها سنگ و بطری‌های شیشه‌ای خالی پرت می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، منابع فلسطینی اعلام کردند که اقدام نیروهای رژیم اشغالگر در استفاده از بمب‌های جدید به این معناست که رژیم صهیونیستی قصد آرام کردن اوضاع را نداشته و خواهان تشدید اوضاع است. در همین حال، درگیری‌های جدیدی در قدس شرقی کمی بعد از یک روز خونین صورت گرفت.

از سوی دیگر، شبکه روسیا الیوم گزارش داد که در درگیری‌های ادامه‌دار میان فلسطینی‌ها و نیروهای اسرائیلی دو جوان فلسطینی کشته شدند.

این شبکه به نقل از وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که یوسف کاشور ۲۳ ساله از منطقه ابو دیس در قدس و خلیل نواجعة ۱۷ ساله از شهر طوباس در کرانه باختری در این درگیری‌ها جان باختند.

همزمان، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های روز شنبه، نیروهای هلال احمر به وضعیت ۱۴۱ مجروح در قدس، کفر قدوم، کوبر، قلندیا، العیزریه و ابودیس رسیدگی کردند. این درگیری‌ها پس از تصمیم مسئولان رژیم صهیونیستی جهت نصب گیت‌هایی در ورودی‌های مسجدالاقصی صورت گرفته است.

فلسطین

فلسطین

فلسطین