۰ نفر

محکومیت حمله‌تروریستی به مسجد شیعیان کابل از طرف ایران

۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۳
کد خبر: 200046
محکومیت حمله‌تروریستی به مسجد شیعیان کابل از طرف ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه، با محکومیت حمله انتحاری به مسجد شیعیان کابل، تاکید کرد: بانیان، آمران و عاملان ترور و خشونت همه مرزهای عقیدتی و اخلاقی را در می‌نوردند و به دنبال ناامنی و ریختن خون بی گناهان‌اند.

بهرام قاسمی انفجار انتحاری شب گذشته در مسجد شیعیان کابل را به شدت محکوم و با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: در شب بیست و یکم ماه رمضان، تروریست های مزدور با شکستن حرمت ماه پرودگار و حمله به عبادت کنندگان در خانه خدا، آن هم به نام اسلام به جنگ مسلمان رفتند و نشان دادند چگونه بانیان و آمران و عاملان ترور، خشونت، مرگ و جنایت همه مرزهای عقیدتی و اخلاقی را درمی نوردند و تشنه خون انسان های بی گناه‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد: بدنبال شکست های سنگین تروریست های افراطی بویژه داعش در عراق و سوریه، ناامنی کور و پراکنده در دیگر کشورهای منطقه در دستور کار هسته های ترور این گروه رو به زوال قرار گرفته است و وقایع تروریستی پی در پی در افغانستان نشان می دهد که این کشور مظلوم و مردم ستمدیده آن یکی از اهداف هرج و مرج طلبانه و آشوبگرانه آنان است؛ از این رو لزوم هشیاری هر چه بیشتر دولت و ملت افغانستان و دیگر دولت ها و ملت های خیرخواه و صلح دوست را برای همکاری و هماهنگی روزافزون برای مبارزه با این ددمنشی ها طلب می کند.