۰ نفر

کنگره پاراگوئه به آتش کشیده شد

۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۵
کد خبر: 185093
کنگره پاراگوئه به آتش کشیده شد

در پی صدور مجوز از سوی سنای کشور «پاراگوئه» در راستای حضور مجدد رئیس جمهور این کشور در انتخابات، مردم این کشور در اعتراض به این تصمیم، به ساختمان مجلس سنا حمله کرده و آن را به آتش کشیدند.

 در پی صدور مجوز از سوی سنای کشور «پاراگوئه» در راستای حضور مجدد رئیس جمهور این کشور در انتخابات، مردم این کشور در اعتراض به این تصمیم، به ساختمان مجلس سنا حمله کرده و آن را به آتش کشیدند. از 45 عضو سنای این کشور 25 تن به حضور مجدد رئیس جمهور پاراگوئه در انتخابات رأی مثبت داده بودند که این اقدام با واکنش شدید مردم این کشور مواجه و در نهایت به آتش کشیده شدن ساختمان سنا منجر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان ، بر اساس قانون کشور  پاراگوئه حضور مجدد رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری برای دو دوره متوالی ممنوع است.پس از ساعت‌ها درگیری با نیروهای پلیس، معترضان وارد ساختمان سنا شده و این ساختمان را به آتش کشیدند که پلیس با گاز اشک‌آور و گلوله‌های مشقی مجبور به پراکنده ساختن جمعیت شد. طی این درگیری‌ها تعدادی از معترضان زخمی شده و وزیر کشور پاراگوئه نیز اعلام کرده است که تعدادی از نیروهای پلیس نیز در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند.