۰ نفر

عذرخواهی بابت شوخی با پسر کوچک ترامپ +عکس

۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹
کد خبر: 172647
عذرخواهی بابت شوخی با پسر کوچک ترامپ +عکس

" کیتی ریچ " یکی از نویسنده های برنامه ای طنز در شبکه " ان بی سی " آمریکا به دلیل نوشتن توییتی درباره "بارون " پسر کوچک دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا از کار تعلیق شد و فشار افکار عمومی و رسانه ها باعث شد از کار خود عذرخواهی کند.

خانم ریچ که یکی از مخالفان ترامپ و از نویسندگان برنامه طنز " SNL" شبکه تلویزیونی ان بی سی است پیشتر با نوشتن توییتی پس از مراسم تحلیف ترامپ ، نوشته بود : "بارون اولین دانش آموز تیرانداز آمریکا خواهد بود که در خانه درس می خواند." بارون در خانه درس می خواند.

توییت جنجالی ریچ

عذرخواهی از پسر ترامپ

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصرایران، این توییت اعث موجی از محکومیت شد و بسیاری این اقدام ریچ و شوخی او با فرزند کوچک و نابالغ ترامپ را اقدامی زشت دانستند. حتی چلسی کلینتون فرزند هیلاری کلینتون که زمانی خود به عنوان دختری نوجوان در کاخ سفید زندگی کرده است، این اقدام ریچ را تقبیح کرده و از بارون ترامپ حمایت کرده است.

موج محکومیت ها باعث شد ریچ  با نوشتن توییتی از این اقدام خود عذرخواهی کند. گفته می شود خانم کیتی ریچ از کار در شبکه ان بی سی تعلیق شده اما شبکه " ان بی سی" آمریکا هنوز درباره تعلیق این همکار خود اظهار نظر نکرده است.

 

توییت عذرخواهی ریچ

عذرخواهی از پسر ترامپ

 

بارون ترامپ در مراسم تحلیف پدر

عذرخواهی از پسر ترامپ