۰ نفر

حمله لفظی ترامپ به عضو با سابقه کنگره آمریکا

۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۲۹
کد خبر: 170633
حمله لفظی ترامپ به عضو با سابقه کنگره آمریکا

تاکید «جان لوئیز» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بر عدم مشروعیت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات به دلیل دخالت روسیه، حمله لفظی جانشین باراک اوباما را در پی داشته است.

در ادامه جنجال درباره  دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این ادعا سبب حملات لفظی دونالد ترامپ به یکی از اعضای باسابقه دموکرات کنگره شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت جورجیا که از سال 1987 به عضویت کنگره درآمده، گفته که به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت آنها از دونالد ترامپ، او رئیس جمهور مشروع نیست.

 «جان لوئیز» که یکی از حامیان سرسخت هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 بوده، در مصاحبه با ان بی سی گفته است که او ترامپ را «رئیس‌جمهور قانونی و مشروع» نمی‌داند.

او روز جمعه به این شبکه آمریکایی گفت: «به نظر من، روسها به این مرد برای انتخاب شدن کمک کردند و آنها بودند که به نابودی هیلاری کلینتون کمک کردند».

اظهارنظر تند این عضو با سابقه کنگره آمریکا سبب شده که دونالد ترامپ به او واکنش نشان دهد.

جانشین اوباما در توئیتر خود نوشت: «نماینده کنگره جان لوئیز باید زمان بیشتری روی حل کردن مشکلات منطقه‌اش (حوزه انتخابیه‌اش) که در وضعیت بسیار وحشتناکی است و دارد سقوط می‌کند، صرف کند نه اینکه به اشتباه و غلط درباره نتایج انتخابات گله کند».

رئیس‌جمهور بعدی آمریکا افزود: «جای تاسف است. همش حرف، حرف، حرف و هیچ اقدام یا نتیجه‌ای در کار نیست».