۰ نفر

جمع‌آوری امضا برای بیرون کردن ملانیا ترامپ!

۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱:۲۵
کد خبر: 162019
جمع‌آوری امضا برای بیرون کردن ملانیا ترامپ!

بانوی اول بعدی آمریکا قصد دارد در برج ترامپ بماند ولی دیگر ساکنین شهر نیویورک چندان با این اتفاق موافق نیستند. تاکنون نزدیک به 100 هزار نیویورکی برای ندیدن ملانیا ترامپ امضا جمع کرده‌اند!

به گزارش ایندیپندنت، تقریبا یکصد هزار نفر از اهالی نیویورک خواستار ترک ملانیا ترامپ از این شهر هستند. این اتفاق پس از آن رخ داد که ملانیا ترامپ، بانوی اول بعدی ایالات متحده، گفت قصد دارد تا پایان سال تحصیلی پسرش در همان برج ترامپ در نیویورک باقی  ماند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرادید، به طور معمول خانواده رئیس جمهور جدید بی‌درنگ به کاخ سفید در واشنگتن دی. سی. نقل مکان می‌کنند، اما این بار خانم ترامپ می‌خواهد سنت شکنی کند و دست کم برای مدتی کوتاه در نیویورک باقی بماند. این در حالی است که اقدام خانم ترامپ به خاطر مسائل امنیتی روزانه حدود یک میلیون دلار خرج بر دست مالیات دهندگان نیویورکی خواهد گذاشت.

در این دادخواست از فرماندار نیویورک، اندرو کومو، و همچنین شهردار این شهر، بیل دِبلاسیو، خواسته شده تا پس از انتقال دونالد ترامپ به کاخ سفید از پرداخت مخارج مربوط به محافظت از همسر ترامپ سر باز زنند. در حال حاضر، خانواده ترامپ در پنت هاوس مجلل برج ترامپ در خیابان پنجم منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

امضاکنندگان این دادخواست نوشته‌اند: «مالیات دهندگان نیویورکی تمایلی به پرداخت روزانه بیش از یک میلیون دلار برای اقامت ملانیا ترامپ در نیویورک ندارند. اگر آن‌ها [دونالد و همسرش] چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند، بنابراین باید خودشان هزینه آن را پرداخت کنند. مالیات‌های ما می‌تواند صرف هزینه‌های ساخت جاده، مدرسه، شبکه ترانزیت، بهداشت، ایجاد شغل‌های جدید و دیگر مخارج شهر شود. مالیات‌ها باید خرج تمام ساکنین شهر و نه یک نفر شود.»

منبع نزدیک به تیم انتقال قدرت ترامپ در گفتگو با نیویورک پست گفت: «ملانیا به بارون، 10 ساله، بسیار نزدیک است و در دوران کمپین انتخاباتی، فاصله آن‌ها کمتر نیز شده است. کمپین انتخاباتی ترامپ برای بارون بسیار اذیت کننده بود و ملانیا امیدوار است تا تنش‌ها را برای او به حداقل برساند.»

اقامت در برج ترامپ کمی مشکل ساز خواهد بود زیرا افراد زیادی در این برج 58 طبقه رفت و آمد دارند. از طرف دیگر، دونالد ترامپ مکررا به نیویورک بازخواهد گشت که این امر نیز به نوبه خود موجب افزاش هزینه‌ها خواهد شد.