۰ نفر

هیلاری کلینتون، درخواست طلاق کرد +تکذیبیه

۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۵۵
کد خبر: 158304
هیلاری کلینتون، درخواست طلاق کرد +تکذیبیه

هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در رقابت با دونالد ترامپ شکست خورد، تقاضای طلاق از همسرش بیل کلینتون را از طریق وکیل خود به دادگاه ایالت نیویورک ارائه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، پایگاه اینترنتی راشا تودی به نقل از اسناد موجود در اختیار خبرنگاران این روزنامه گزارش کرد که بیل و هیلاری درباره جدایی از یکدیگر و چگونگی تقسیم اموال خود پس از طلاق توافق کرده اند.

این دو در دانشگاه ییل آمریکا با یکدیگر آشنا شده و در رشته حقوق همکلاس بودند، در سال 1975 ازدواج کردند. حاصل این ازدواج، دختری به نام "چلسی" است که اکنون 36 ساله می باشد.

رسوایی رابطه جنسی بیل کلینتون رییس جمهوری وقت آمریکا با مونیکا لوینسکی کارمند کاخ سفید در سال 1998 میلادی آشکار شد که البته بیل آن را تکذیب کرد اما پس از مدتی به این رابطه اعتراف نمود.

بیل کلینتون به شهادت دروغ متهم شد و چیزی نمانده بود مجبور به استعفا شود اما هیلاری در آن زمان آشکارا از همسرش دفاع کرد.

بیل کلینتون در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا یکی از حامیان پر وپا قرص همسرش بود.

 

درخواست طلاق هیلاری کلینتون تکذیب شد

به گزارش هافینگتون پست، خبر درخواست جدایی این زوج سیاسی، کامل دروغ است و هیلاری قصد جدایی از همسر خود را که سالها قبل هشت سال رئیس جمهوری ایالات متحده بوده است، ندارد.

هیلاری کلینتون کاندیدای دموکراتها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا بود که از رقیب خود ترامپ جا ماند و نتوانست به کاخ سفید راه یابد.