۰ نفر

ماشین لباسشویی؛ دردسر جدید سامسونگ

۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۲۰
کد خبر: 156347
ماشین لباسشویی؛ دردسر جدید سامسونگ

شرکت سامسونگ به دنبال انتشار گزارشهایی از مصدومیت مصرف کنندگان در آمریکا، برای دو میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه از ماشین‌های لباسشویی خود به منظور برطرف کردن نقص فنی آنها فراخوان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این تصمیم پس از آن گرفته شد که چند نفر بر اثر بازشدن در این ماشین لباس‌شویی‌ها مجروح شدند و صدها شکایت از نقص فنی این محصولات ثبت شد.

بر اساس گزارش شبکه بی بی سی، یکی از شاکیان سامسونگ مدعی است بر اثر باز شدن در لباسشویی به هنگام کار کردن، فک او شکسته است.

سامسونگ اعلام کرده ۳۴ مدل از ماشین لباس‌شویی‌های خود که در آنها از بالا باز می شود و در حد فاصل ماه مارس سال ۲۰۱۱ تا نوامبر امسال تولید شده‌اند را در این فراخوان قرار داده است.

این شرکت کره ای بیش از ۷۳۰ مورد شکایت از لرزش و حرکت بیش از حد این لباسشویی‌ها به هنگام کار کردن دریافت کرده و ۹ نفر هم از مجروح شدن بر اثر بازشدن در این ماشین لباسشویی‌ها شکایت کرده‌اند.

فراخواندن حدود ۳ میلیون از محصولات خانگی سامسونگ، جدیدترین ضربه برای این غول الکترونیکی کره جنوبی است که برای گوشیهای گلکسی نوت ۷ به دلیل معیوب بودن باطری آنها فراخوان داده است. این شرکت ناچار شد ماه گذشته تولید گوشی گلکسی نوت ۷ را متوقف کند و حدود ۲.۵ میلیون از گوشی‌ها را جمع‌آوری کند.