۰ نفر

تست شخصیت؛ از مدل پیشانی افراد می توانید شخصیتشان را پیشگویی کنید

۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 686667
تست شخصیت؛  از مدل پیشانی افراد می توانید شخصیتشان را پیشگویی کنید

بنظرتون خوب نمیشد اگر آدما می تونستن با نگاه کردن به چهره همدیگه بفهمن چی تو ذهن و دلشون می گذره یا که چجور شخصیتی دارن؟ روانشناسی چهره یکی از جذاب ترین مباحثی هست که خیلی ها دوس دارن در موردش بدونن.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز سعی کردیم به کمک روانشناسی چهره به شما فاکتورها شخصیت شناسی افراد را معرفی کنیم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستین که دوست دارین در اولین ملاقات با هرکسی بتونید از روی چهره، به شخصیت و اسرار درونی اون فرد پی ببرید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

تست شخصیت مدل پیشانی

در تست شخصیت امروز سعی شده با دقت به چهره افراد به خصوص مدل پیشانی آنها درونشان را واکاوی کنیم؛ حالا بگویید مدل پیشانی شما کدام است تا همه چیز از درونتان را بگوییم!


شخصیت شناسی از مدل پیشانی

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت مدل پیشانی

مدل شماره یک: پیشانی بزرگ

شخصیت شناسی از مدل پیشانی بزرگ

در پاسخ تست شخصیت شما باید گفت که شما بسیار زیرک و باهوش هستید؛ می گویند پیشانی بلند نشانه باهوش بودن است.افرادی که پیشانی بلندی دارند امید به زندگی شان بالاست و اغلب آنها در زمینه های علمی و تخصصی که نیاز به تفکر زیاد دارد فعال هستند.پیشانی بلندها آدمهای محتاط و با سیاستی می باشند و به جاه طلب بودن معروفند.در شخصیت شناسی از روی چهره گفته شده که این اشخاص کمی بدخلق هم هستند. اغلب افراد تاجر و بازرگان دارای پیشانی های بلند هستند.

مدل شماره دو : پیشانی باریک

شخصیت شناسی از مدل پیشانی باریک

تحلیل و تفسیر پاسخ تست شخصیت امروز شما به این صورت است که می گوید شما فردی منحصر فرد و شخصیت خاصی هستید. بسیار اهل شراکت ولی ایراد کار این است که زود به دیگران اعتماد می کنید که این باعث می شود از اطرافیان ضربه بخورید ، و همین تجربه های تلخ گاها شما را در برخورد های اجتماعی کمی محتاط کرده است.

مدل شماره سه : پیشانی منحنی

شخصیت شناسی از مدل پیشانی منحنی

پاسخ تست شخصیت شما تحلیل جالبی دارد و آن هم اینکه شما فردی خونگرم و خوش مشرب هستید. بسیار صبور و آرام هستید و این صبر و آرامش شما را در برخورد بامشکلات کمک میکند؛ در برخی موارد به علت اینکه همیشه ندای قلبتان را میشنوید شاید از بعضی از رابطه ها ضرر ببینید اما حضور شما مثل نور باعث گرم شدن و شکوفا شدن اطرافتان هست.

مدل شماره چهار :  پیشانی حرف  M

 شخصیت شناسی از مدل پیشانی مدل ام

تفسیر پاسخ تست شخصیت شما به این صورت است که شما فردی خلاق وهنرمند هستید که بسیار قلب بزرگی دارید افرادی خلاق اعتمادبه‌نفس بالایی دارند این اعتمادبه‌نفس از غرور و تکبر آن‌ها نشات نگرفته بلکه آن‌ها به علت اعتماد به توانایی‌هایی که دارند، ایمان دارند و می‌دانند که می‌توانند از پس هر کاری برآیند . شما یک ویژگی حمایت گری دارید همیشه مراقت دوستان و اطرافیانتان هستید همه از کنار شما بودن احساس امنیت دارند.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین