۰ نفر

تست شخصیت؛ بگو چند چهره در این تصویر می بینید تا بگم می تونی یه مدیر موفق باشی یا خیر؟

۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱
کد خبر: 684599
تست شخصیت؛ بگو چند چهره در این تصویر می بینید تا بگم می تونی یه مدیر موفق باشی یا خیر؟

ویژگیهای شخصیت مشخصه مهمی از رفتار و نگرش و احساسات ما هستند. بنابراین باید از خصوصیات شخصیتی خود بیشتر آگاهی داشته باشیم. دنیایی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم با آنچه ده، پنج یا حتی یک سال پیش بود کاملاً تفاوت دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تست شخصیت امروز را حتما امتحان کنید شما یکی از مدیران آینده باشید. واقعیت این است که نباید یادگیری مهارت‌های رهبری را به آینده موکول کنید زیرا ممکن است آینده‌ای که متصور هستید، دیرتر از آن چیزی باشد که در فکر دارید. بنابراین بهتر است همین الان دست به کار شوید. به علاوه، باید بدانید مهم‌ترین عنصری که در آیندۀ کسب و کار تحول ایجاد می‌کند، کیفیت رهبری در سازمان است.

رهبران خوب و برجسته یک‌شبه به دنیا نمی‌آیند، اما تمام این تجارب به واسطه اولین قدم درست ممکن خواهد شد. بنابراین بسیار مهم است در مسیری صحیح قرار گرفته و اولین قدم‌ها را به درستی بردارید. در راستای تحقق این هدف ابتدا باید مهارت‌ها و خصوصیات رهبران خوب و برجسته را شناخته و پس از آن این مهارت‌ها را فرا گیرید.

تست شخصیت پیرمرد و پیرزن

در تست شخصیت امروز طرز تفکر شما  بعنوان یک مدیر را مورد سنجش قرار می دهد.  چهره هایی که ابتدا در تصویر می بینید، چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گویند. شما چه چیزی در تصویر زیر دیدید؟


در این زمینه بخوانید؛

تست شخصیت؛ می خوای بدونی چقدر زودباوری و میشه گولت زد؟

تست شخصیت؛ بگو دستت رو چطوری مشت می کنی تا بگم بقیه دوستت دارن یا نه!

تست بینایی پیرمرد و پیرزن

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست پیرمرد و پیر زن

در این عکس پنج نفر به تصویر کشیده شده اند شما هم آنها را دیدید؟!

اینکه اگر در تصویر تست شخصیت بالا از یک پیرمرد و یک پیرزن با چهره های پنهانی که در داخل تصویر  هستند را تشخیص داده اید قطعا شما فردی ریزبین و جزئی نگر هستید .

اما  قسمت جالب این تست شخصیت امروز این است که  تشخیص هر تصویر در نگاه اول از سوی شما رازی پنهانی از شخصیت شما را فاش میکند.

تصویر زوج پیر

اگر ابتدا تصویر یک زوج مسن را دیدید، سپس دید بزرگ تری از زندگی می بینید و درگیر چیزهای بی اهمیتی نمی شوید که این موضوع شما را به یک رهبر کاریزماتیک تبدیل می کند. این همچنین نشان می دهد که شما یک تفکر استراتژیک دارید و در نقش های مدیریتی که به شما سپرده می شود می توانید روی اهداف تمرکز کنید و قطعا پیروز می شوید. شما همچنین دارای مهارت های برنامه ریزی عالی هستید . شما خودتان را درگیر جزییات ریز و بی اهمیت نمی کنید برای همین شما یک رییس ایده آل هستید.

تصویر زوج جوان و یک زن

اگر تصویر یک زن در یک درگاه و یک مرد در حال نواختن گیتار را در چهره زوج مسن‌تر و زن در پس‌زمینه پشت نوازنده گیتار در سمت راست دیده‌اید، پس به جزئیات توجه فوق‌العاده‌ای دارید. این همچنین نشان می دهد که شما تمایل دارید سر از کار همه در بیارید و هر روز چیز جدید از اطرافتان بدانید خیلی کم اتفاق می افتد که در اطراف شما اتفاق پیش پا افتاده ای بیافتد و شما با خبر نشوید.

ترجمه و تدوین : اقتصاد آنلاین