۰ نفر

آیین‌های عاشقانه در زندگی زناشویی چیست؟

۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 220058
آیین‌های عاشقانه در زندگی زناشویی چیست؟

در همان حالی که مردان مشتاق رابطه جنسی هستند، زنان مشتاق عشق هستند. حتی یک زن بسیار جدی و دارای شخصیت مدیریتی نیز ارزش زیادی برای عشق قایل است. عشق نوعی تاثیر جادویی بر روی هر زنی دارد. البته منظور این نیست که مردان به عشق نیازی ندارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تبیان، به نظر می رسد که به اندازه کافی به آن اهمیت نمی‌دهند. مرد رابطه اش را عمدتا با شادی و عشق زیادی شروع می کند اما به طور غریزی نمی داند که چرا اگر رابطه را عاشقانه شروع کرده باید آن را همانگونه ادامه دهد؟

البته برخی معتقدند اگر یک پسر دایما شاهد ابراز عشق پدرش به مادرش بوده باشد دیگر نیازی به آموختن این مهارت نیست.

خرید گل

ما میلیونها زن شاغل در دنیا داریم که قادرند خیلی چیزها برای خود بخرند اما یک زن نمی خواهد به وسیله خرید چند شاخه گل برای خودش احساس عشق کند  و در واقع نمی تواند. زن دوست دارد که همسرش این کار را برایش انجام دهد. زن حتی نمی خواهد این خواسته را با همسرش در میان بگذارد چرا که ارزش کار عاشقانه را ندارد و اگر زن چنین درخواستی را کرد دیگر برایش عاشقانه نیست. هنگامی که یک مرد به صورت خودانگیخته و بدون درخواست همسرش برای او گل می خرد با این کار به همسرش نشان می دهد که به او اهمیت داده و نیازهای او را درک می کند. این نوع نمادها عمدتا اهمیت زیادی در ایجاد عشق دارند.

چگونه یک زن می تواند رفتار عاشقانه را به همسرش بیاموزد؟

کیومرث مردی پنجاه ساله  است که بیان می کند:

در طی سی سال زندگی مشترک با همسرم من متوجه شده بودم که او بسیار به گل  ها علاقمند است و او همواره دوست داشت که در مناسبتهای خاص من این کار را انجام دهم اما گاهی اوقات برای مدتهای طولانی فراموش می کردم که برای همسرم گل بخرم، اما همسرم به من در به یاد آوردن آن کمک می کرد. او به جای اینکه خودش برود و گل بخرد و یا به جای اینکه از من در خواست خرید آن را بکند گلدان های خالی را بیرون می گذاشت. به این ترتیب من متوجه می شدم و به او قول می دادم دفعه بعد با گل به خانه بیایم.

با انجام این کار نه تنها من احساس شادابی و جنب و جوش می کردم بلکه همسرم نیز بیشتر احساس مورد توجه و مهم بودن می نمود. گاهی اوقات اگر گلدانهای خالی را بیرون می گذاشت ولی با این حال من فراموش می کردم، به جای اینکه خودش آن را بخرد آن را از من در خواست می کرد می آوردم  بیشتر پی ببرد و چون من آنها را برای او خریده ام، احساس صمیمت بیشتری با من می کرد. پس از آن که من فهمیدم گلها چقدر همسرم را خوشحال می کنند، دقت می کردم که خریدن آنها را فراموش نکنم.

چرا عشق موثر است؟

لحظه های عاشقانه به خصوص برای زنانی که از  ابراز احساساتشان رضایت نداشته و یا برای انجام آن احساس راحتی نمی کنند، بسیار مفید است. در یک لحظه عاشقانه بدون آنکه صحبتی درباره احساسات زن انجام گیرد، او می تواند احساس پذیرفته شدن، دوست داشته شدن، درک شدن و حمایت شدن را لمس کند. او از این گفت‌و گوی بدون کلام سود سرشاری می برد.

رفتار عاشقانه مرد، بارها و بارها این را می گوید که او همسرش را پذیرفته و دوست دارد. با مهیا کردن نیازهای زن، مرد به همسرش نشان می دهد که او نیازهای شریک زندگی اش را درک کرده و به انها احترام می گذارد. این ها انواعی از اعمالی هستند که زن را از لحاظ روانی و عاطفی حمایت می نمایند؛ شبیه به حمایتی که از طریق گفتگو و مصاحبت نیز انجام می شود که  در هر دو مورد زن احساس مورد توجه قرار گرفتن و درک شدن خواهد کرد.

 دوام محبت، عشق و رابطه جنسی

تمام آیین های عاشقانه، ساده اما قدرتمند هستند. آنها به ما کمک می کند تا درروابط مان احساسات بسیار خاص و درونی، عواطف، هیجانات و عشق را لمس نماییم. این آیین ها به مردان اطمینان می دهند که همیشه با انجام بعضی کارها عشق همسرشان را به دست بیاورند و برای زنان نیز تضمین لازم را جهت دریافت توجه، مراقبت وحمایت از جانب همسرشان فراهم کرده و باعث زنده ماندن هیجانات و عواطف شان می گردد.

با زنده نگه داشتن عشق و تمرین  مهارتهای پیشرفته ، می توانید دوام رابطه جنسی تان را تضمین کرده و از داشتن سکس عالی لذت ببرید. ای کاش که به این طریق عشق و لذت شما همیشه رو به رشد باشد و از این هدیه خاص خداوندی لذت ببرید. شما مستحق آن هستید.