۰ نفر

توکل به خدا، بهترین راهبرد شاد زندگی کردن

۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 143980
توکل به خدا، بهترین راهبرد شاد زندگی کردن

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در خراسان‌ جنوبی گفت: توکل به خدا یک روش فعال برخورد با مسائل و مشکلات زندگی است، همچنین با توکل، انسان زندگی شادی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسین فرازی‌نیا با اشاره به اینکه چگونه با سختی‌های زندگی کنار بیاییم، اظهار کرد: مشکلات همیشه بوده و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت و نباید سختی در یک مرحله از زندگی مانع موفقیت‌های انسان شود.

وی با بیان اینکه مشکلات را تقصیر زمین و زمان نیندازید، ادامه داد: انسان خودش سبب تلخی‌ها و شیرینی‌های زندگی خود می‌شود و اگر برداشت و دیدگاه ما در زندگی از روی اطلاعات نباشد منجر به تلخ شدن زندگیمان خواهد شد.

مدیر عامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان، با بیان اینکه با صبرداشتن در زندگی می‌توانید توانایی‌هایتان را به طرز قابل توجهی گسترش دهید، عنوان کرد: صبر کردن توانایی داشتن نگرشی خوب، در زمان تلاش برای رسیدن به اهدافتان خواهد بود، همچنین با صبر و بردباری انسان خواهد توانست سخت‌ترین مشکلات را حل کند.

فرازی‌نیا با اشاره به اینکه مشکلات زندگی را از روی آگاهی، فهم و درک حل کنید، افزود: در زمان‌هایی که مشکلات زیادی برای شکایت کردن از زندگی وجود دارد، باز هم شکرگزار زندگی‌تان باشید تا بتوانید برمشکلات غلبه کنید.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم زندگی شرینی را تجربه کنیم باید در زندگی آموزش‌های صحیحی را دیده باشیم، گفت: خیلی از مسائل و مشکلات جوانان و نوجوانان جامعه از شیرینی‌های کاذبی مثل ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های همراه نشات می‌گیرد.

مدیر عامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان یادآور شد: اساس توکل به خدا، در باورها و اعتقادات درونی افراد قرار داشته و در توکل فرد به پشت گرمی حمایت خداوند در رسیدن به هدفش انرژی مضاعف می‌گیرد.

فرازی‌نیا با بیان اینکه اگر کسی در زندگی اعتقاد کامل به خدا داشته باشد، مشکلات از سر راهش برداشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: باور داشتن به اینکه هر مشکل راه حلی دارد، باعث خواهد شد مشکل مورد نظر به راحتی حل شود.