۰ نفر

تکذیب شایعات منتشر شده درباره بیماری سید حسن نصر الله

۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 692391
تکذیب شایعات منتشر شده درباره بیماری سید حسن نصر الله

فرزند سید حسن نصر الله شایعات منتشر شده درباره وضعیت جسمانی پدرش را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رادیو صوت لبنان به نقل از جواد حسن نصر الله فرزند سید حسن نصر الله خبر داد، او ساعاتی پیش با پدرش گفتگو کرده است.

به نوشته این رسانه لبنانی، فرزند سید حسن نصر الله در صفحه توئیتر خود در مورد شایعات منتشر شده در مورد وضعیت جسمانی پدرش گفت، اطلاعاتی که به ویژه در رسانه‌های اسرائیلی منتشر می‌شوند دروغ هستند، به این دلیل که من نیم ساعت پیش با پدرم گفتگو کرد.

گفتنی است حزب الله لبنان از لغو سخنرانی سید حسن نصرالله به دلیل ابتلا به آنفولانزا خبر داده و اعلام کرده بود که این سخنرانی به سه شنبه موکول شده است.

سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که قرار بود شامگاه 9 دی به مناسب سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی ایراد شود، لغو و به سه شنبه موکول شد.

بیانیه روابط عمومی حزب الله که در آن اعلام کرده بود سخنرانی که قرار بود جمعه شب برگزار شود، به دلیل ابتلای سید حسن نصرالله به آنفولانزا لغو گردید، باعث شد تا برخی از رسانه‌های عربی مخالف مقاومت به ویژه رسانه‌های سعودی و نیز رسانه‌های صهیونیست به داستان پردازی و شایعه پراکنی در مورد وضعیت جسمانی دبیر کل حزب الله لبنان بپردازند.