۰ نفر

استقبال بولیوی برای استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی سازمان ملی استاندارد ایران

۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 669934
استقبال بولیوی برای استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی سازمان ملی استاندارد ایران

دکتر اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد در ملاقات با مدیر استانداردهای ملی بولیوی، فراهم آوری ظرفیت های مشترک همکاری های میان دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار ضمن تشریح توانمندی های کشورمان در حوزه های استانداردسازی، ارزیابی انطباق، اندازه شناسی و ظرفیتهای علمی و پژوهشی، برای انتقال تجربیات علمی و فنی از طریق امضای تفاهمنامه همکاری برای انتقال دانش فنی وتوسعه نظام آموزشی استقبال کرد.

دکتر اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه مجمع عمومی ایزو در ابوظبی انجام شد، ابراز امیدواری کرد: این دیدار، موجب تقویت و افزایش حجم تجارت میان دو کشور باشد.

آقای وارگاس، نیز با استقبال از پیشنهاد همکاری، ظرفیت ها و نیازهای حوزه استاندارد در کشور بولیوی را تشریح کرد و از آمادگی سازمان ملی استاندارد ایران برای انتقال تجربیات و دانش فنی به آن کشور استقبال کرد .

در دیدار روسای استاندارد ایران و سوییس، بر تسهیل روابط تجاری تاکید شد

استقبال بولیوی برای استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی سازمان ملی استاندارد ایران

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ملاقات با همتای سوئیسی خود، به تشریح توانمندی ها و دستاوردهای کشورمان در حوزه استاندارد پرداخت. 

دکتر مهدی اسلام پناه، در این دیدار به ظرفیت های علمی و تحقیقاتی موجود در پژوهشگاه استاندارد نیز اشاره کرد و از رییس استاندارد سوییس برای سفر به کشورمان و بازدید از بخش های مختلف سازمان ملی استاندارد ایران دعوت بعمل آورد.

اورس فیشر، این دیدار را فرصتی ارزشمند برای شناخت از توانمندی‌های سازمان ملی استاندارد ایران دانست.

رییس استاندارد سوییس به روابط بسیار خوب بین دو کشور اشاره کرد و خواستار تبادل تجربیات در حوزه دانشگاهی و همچنین تسهیل روابط تجاری میان دو‌ کشور شد.