۰ نفر

پاسخ کوبنده رییس جمهور به زیاده خواهی رژیم صهیونیستی

۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 663962
پاسخ کوبنده رییس جمهور به زیاده خواهی رژیم صهیونیستی

رییس جمهور درباره برخی زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران و واکنش جمهوری اسلامی در این زمینه گفت: صنعت و توانایی هسته‌ای حق جمهوری اسلامی و ملت ایران است و بارها هم اعلام کردیم سلاح هسته‌ای در دکترین جمهوری اسلامی جایی ندارد. رهبر معظم انقلاب هم آن را حرام اعلام کردند. دولت و مسئولان هم از نظر شرعی و سیاست خارجی بارها اعلام کردند که سلاح هسته‌ای جایی در سیاست ایران ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدابراهیم رییسی در  نشست خبری رییس‌جمهور با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی گفت: صنعت هسته‌ای ایران در کشاورزی، نفت و گاز و پزشکی و بسیاری دیگر از صنایع مورد نیاز و استفاده است. رژیم صهیونیستی از ابتدا هم نمی‌خواست ایران به این دانش دست باید. اما امروز برخلاف اراده آنها و مستکبرین این دانش بومی شده و نمی‌توان آن را از ایران گرفت. 

وی با اشاره به اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای برای توقف این دانش در کشور بود، گفت: ایران با این اقدامات و فتنه‌ها متوقف نشد و هیچ اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی ما را در گرفتن این حق متوقف نخواهد کرد. 

آیت‌الله رییسی در پاسخ به تهدیدات تل‌آویو، گفت: آیا رژیم صهیونیستی حریف نیروهای مقاومت، حریف سنگ آن‌ها و موشک‌های نقطه‌زن آن‌ها شد؟ آیا با این تهدیدات سازگار است؟ می‌تواند امنیت خود را حفظ کند؟ امروز  همه شاهدند که علیرغم حبس مردم غزه آن‌ها از خود دفاع می‌کنند، آیا می‌تواند در برابر آن‌ها مقاومت کند؟ چه برسد به سلحشوران ایران. 

وی تصریح کرد: اگر می‌توانستند مقاومت کنند چرا شهید سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردند؟  مگر شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم نبود، چرا از او ترسیدند؟ این وحشت آنها را همه می‌دانند. 

رژیم صهیونیستی اگر تصمیمی علیه ایران بگیرد، مهلتی برای اقدام ندارد

وی خطاب به مقامات صهیونیستی افزود: فاصله بین تصمیم و اقدام را ببینید و اگر تصمیم به اقدام علیه ایران بگیرند، شاید مهلتی برای اقدام نداشته باشند و فاصله بین این تصمیم و اقدام نشان می‌دهد که از این رژیم چیزی می‌ماند یا نه؟