۰ نفر

ادعای یک شرکت امنیت سایبری؛

نفوذ هکرهای نزدیک به ایران به ایمیل مقامات پیشین رژیم صهیونیستی

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۱
کد خبر: 644473
نفوذ هکرهای نزدیک به ایران به ایمیل مقامات پیشین رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی با استناد به ادعای یک شرکت امنیت سایبری، مدعی شد هکرهای نزدیک به ایران به حساب‌های ایمیل مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نفوذ کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شرکت امنیت سایبری چک پوینت امروز، سه‌شنبه مدعی شد هکرهای ایرانی به حساب‌های ایمیل مقامات پیشین رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و توانسته‌اند با عملیات فیشینگ، اطلاعات و اسنادی را به دست بیاورند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارانوت، به ادعای شرکت چک پوینت، زیپی لیونی، وزیر امور خارجه پیشین این رژیم و یکی از مدیران در یک موسسه امنیتی از افرادی بوده‌اند که مورد هدف این حمله قرار گرفته‌اند.

این هکرها از هویت یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی و سفیر پیشین این رژیم در واشنگتن استفاده کرند تا بتوانند به این مقامات نزدیک شوند.

چک پوینت مدعیست، این کارزار هک در دسامبر ۲۰۲۱ آغاز شده است و تا مدت حداقل شش ماه ادامه داشته است و هفته پیش پایان یافته. این حمله سایبری به اطلاع مقامات امنیتی اسراییل رسیده است.

بنا بر این گزارش، این هکرها از اطلاعاتی که به دست آورده بودند، از جلمه اطلاعات شخصی مقامات رده بالای دفاعی، گذرنامه‌ها و دیگر مدارک محرمانه برای تداوم و افزایش نفوذ اطلاعاتی‌شان استفاده کرده‌اند.