۰ نفر

فیش حقوقی رییس موساد لو رفت

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱
کد خبر: 621969
فیش حقوقی رییس موساد لو رفت

هکر‌ها پس از انتشار تصاویر شخصی رییس موساد در هفته گذشته، فیش حقوقی سالانه او را نیز منتشر کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ کانال تلگرامی «دست‌های باز»  پس از انتشار اسناد و عکس‌های شخصی بارنیا در هفته گذشته، امروز (شنبه) اسنادی را از جمله اظهارنامه مالیاتی و فیش حقوقی رییس موساد را از سال ۲۰۲۰ منتشر کرد.

این کانال تلگرامی در پیامی نوشت: «به نظر می‌رسد که می‌توان صورت حساب دستمزد رییس موساد را در «تلفن قدیمی» همسرش پیدا کرد! آقای بارنیا مدارک جدیدتون رو به گوشی قدیمی همسرتون میفرستید؟ آیا مطمئن هستید که نشتی اطلاعات فقط از «تلفن قدیمی» همسرتان است؟»

افشای جدید هکرها از اطلاعات مربوط به رییس موساد

پس از انتشار این اسناد جدید رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: «نفوذ به دستگاه رییس موساد یک شکست واقعی بود. هکر‌ها اخیرا فیش حقوق رییس موساد را منتشر کردند که بر اساس آن، او سالانه ۸۷۰ شکل حقوق دریافت می‌کند.»

هفته گذشته بود که روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد هکر‌ها تلفن همراه همسر رییس موساد را هک کرده و محتویاتی شامل عکس‌ها و برخی اسناد را از داخل گوشی او استخراج و منتشر کرده‌اند.

گروه «دست‌های باز» ملیت خود را مشخص نکرده، اما رسانه‌های صهیونیستی مدعی‌اند ایران عامل این حمله سایبری است و این حمله توسط یک گروه هکری ایرانی انجام شده است.