۰ نفر

برنامه موازنه در اقتصادآنلاین بررسی می‌کند؛

قسمت اول؛ سیاست خارجی ایران در میانه شرق و غرب

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲
کد خبر: 606772
قسمت اول؛ سیاست خارجی ایران در میانه شرق و غرب

«موازنه» برنامه‌ای است که سعی دارد تصویر کلی از سیاست خارجی ایران به نمایش بگذارد. در این برنامه از کارشناسان و سیاستمداران مختلف دعوت می‌شود تا روند دیپلماسی ایران به درستی بررسی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ایران کشوری در میان شرق و غرب قرار دارد و به دلیل این شرایط ژئوپلیتیکی شرایط خاصی در حوزه سیاست خارجی داشته و دارد. مجموعه برنامه «موازنه» قرار است با دعوت از کارشناسان و سیاستمداران تصویر کاملی از سیاست خارجی ایران به نمایش بگذارد. 

در سال‌های اخیر تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و روابط ایران با کشورهای منطقه، تاثیرات مستقیمی بر زندگی و اقتصاد مردم ایران داشته است. برهمین اساس روند سیاست خارجی و دیپلماسی کشور برای عموم مردم از اهمیت بسیاری برخوردار شده است. برنامه «موازنه» سعی دارد با بررسی نگاه‌های متنوع در حوزه سیاست خارجی ایران بهترین تصویر را از روند سیاست خارجی و نگاه جمهوری اسلامی ایران به شرق و غرب را نشان دهد.

اولین قسمت از مجموعه برنامه «موازنه» با عنوان «ایران میان شرق و غرب» با حضور سعید لیلاز و احمد زیدآبادی شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۸ برگزار می‌شود. این برنامه از طریق اینستاگرام و کلاب‌هاوس اقتصاد آنلاین پخش می‌شود و بر روی سایت اقتصاد آنلاین در روزهای آتی قرار می‌‎گیرد.

همچنین می‌توانید این برنامه را به صورت مستقیم از اینستاگرام اقتصادآنلاین مشاهده کنید.

ایران میان شرق و غرب