۰ نفر

هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان به ایران می آید

۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰:۳۲
کد خبر: 582681
هیات اقتصادی  جمهوری آذربایجان به ایران می آید

" شاهین مصطفی اف " معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با یک هیات یکشنبه راهی جمهوری اسلامی ایران می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان " آذرتاج " گفت:  در این سفر " شاهین مصطفی اف " معاون نخست وزیر که ریاست آذربایجانی کمیسیون دولتی همکاری های اقتصادی، تجاری و فرهنگی جمهوری آذربایجان و ایران را برعهده دارد،   با مقامات وزارت راه و شهرسازی و نفت دیدار خواهد کرد.

 برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در این سفر با وزیر خارجه جمهوری اسلامی دیدار خواهد کرد.

هیات اعزامی در این سفر با مقامات جمهوری اسلامی ایران چشم انداز همکاری های متقابل مفید دو کشور را بررسی خواهند کرد.

  در استانه این سفر " سید عباس موسوی " سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و " شاهین مصطفی اف " معاون نخست وزیر این کشور دیدار و آخرین تحولات روابط سیاسی و اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان را بررسی  کردند.

سفیر کشورمان در حساب توئیتری خود در باره این دیدار که روز گذشته صورت گرفت،   نوشت : در دیداری با شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان آخرین تحولات روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه بویژه پروژه های مشترک بررسی شد.

سفیر ایران افزود : برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی و رفع موانع و افزایش مبادلات تجاری و  گسترش همکاری هامنطقه ای از جمله محورهای گفت و گو در این دیدار  بود.