۰ نفر

میزان نارضایتی از بایدن به بیش از ۵۰درصد رسید

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰:۳۵
کد خبر: 579375

میزان نارضایتی از بایدن به بیش از ۵۰درصد رسید

میزان رضایت از عملکرد جو بایدن، به عنوان رییس جمهور آمریکا، به زیر پنجاه درصد سقوط کرد.

به گزارش سی ان ان، بر اساس یک نظرسنجی جدید، میزان رضایت از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به زیر ۵۰ درصد سقوط کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس این گزارش، نظرسنجی جدید سی ان ان نشان می‌دهد کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا رضایت دارند. اکثریت آمریکایی‌ها که ۵۲ درصد از آافراد شرکت کننده در این نظرسنجی را شکل می‌دهند، از عملکرد جو بایدن رضایت ندارند. میزان نارضایتی از عملکرد جو بایدن در چند ماه گذشته رو به افزایش بوده است. نارضایتی از جو بایدن از ماه مارس تاکنون ۱۱ درصد افزایش یافته است.

میزان نارضایتی از عملکرد جو بایدن در ماه‌های مارس، آوریل، سپتامبر، اکتبر و نوامبر به ترتیب ۴۱ درصد، ۴۳ درصد، ۴۸ درصد، ۴۹ درصد و ۵۲ درصد بوده است که روندی رو به افزایش بوده است.

در این نظرسنجی همچنین بررسی شده است که چرا بسیاری از آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن رضایت ندارند. ۵۸ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که "آیا جو بایدن اولویت بندی درستی دارد؟ " گفتند بایدن فاقد چنین اولویت بندی است و او به مهم‌ترین مشکلات هیچ توجهی ندارد. فقط ۴۲ درصد معتقدند بودند اولیت‌های بایدن صحیح است.

همچنین بیش از یک سوم آمریکایی‌ها معتقدند که اقتصاد مسئله‌ای مبرم و فوری برای کشور آمریکاست. درصدی که مردم برای اقتصاد ذکر کردند به مراتب بیشتر از بیماری همه گیر کرونا، مهاجرت یا تغییرات اقلیمی بود.

گفتنی است پیشتر نیز نشریه واشنگتن پست گزارش داده بود همزمان با کاهش محبوبیت بایدن در میان مردم آمریکا، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد دموکرات‌ها به شدت به دنبال پبدا کردن جایگزینی برای جو بایدن در انتخابات دور بعدی ریاست جمهوری آمریکا هستند.