۰ نفر

اظهارنظر بایدن درباره از سرگیری مذاکرات احیای برجام

۸ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۱۹
کد خبر: 576125
اظهارنظر بایدن درباره از سرگیری مذاکرات احیای برجام

رییس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره زمان از سرگیری مذاکرات احیای برجام گفت که آنها (ایران) قرار است گفت‌وگوها را از سر بگیرند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رییس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره زمان از سرگیری مذاکرات احیای برجام گفت که آنها (ایران) قرار است گفت‌وگوها را از سر بگیرند.

خبرنگار سی‌ان‌ان خبر داد که در آستانه دیدار «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا با سران کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس درباره ایران، از وی درباره زمان از سرگیری مذاکرات برجام پرسیده شد.

بایدن در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شد: «آقای رییس جمهور، چه زمانی می‌خواهید مذاکرات با ایران از سرگرفته شود؟»، گفت: «آنها (ایران) قرار است (مذاکرات را) از سر بگیرند».

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا چند روز پیش گفته بود که رییس‌جمهور آمریکا خواستار هماهنگ‌سازی سیاست‌هایش با طرف‌های اروپایی و رسیدن به جبهه‌ای متحد با آنها در قبال ایران است.

کشورهای غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعاها را رد کرده است.