۰ نفر

انتشار تصاویری از تاسیسات هسته‌ای اسرائیل + عکس

۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۳۸
کد خبر: 575771
انتشار تصاویری از تاسیسات هسته‌ای اسرائیل + عکس

در یک اقدام بی‌سابقه یک شرکت نقشه‌برداری عکس‌هایی با وضوح بالا از تاسیسات هسته‌ای و حساس رژیم صهیونیستی را در دسترس عموم قرار داد.

به گزارش یورونیوز، یک شرکت نقشه‌برداری در اقدامی بی‌سابقه تصاویری با وضوح بالا از مکان‌های حساس نظامی و تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. در میان این عکس‌ها موقعیت دقیق و با تمام جزئیات راکتور هسته‌ای دیمونا در جنوب سرزمین‌های اشغالی نیز وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، این تصاویر توسط شرکت آمریکایی «مپ باکس» پخش شده و نگرانی‌های بسیاری را در بین مقامات این رژیم ایجاد کرده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص با کنایه نوشت: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر راکتور هسته‌ای دیمونا، محل اسکله‌ زیردریایی‌های اسرائیل و تمام تاسیسات مخفی و حساس دیگر را با دقت بالا ببینند!

این روزنامه در ادامه گفت: تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از تاسیسات اسرائیل به قدری دقیق هستند که دقت از دو متر در هر پیکسل به نیم متر در هر پیکسل رسیده است!

شایان ذکر است وجود پلوتونیوم در تاسیسات هسته‌ای دیمونا شاهدی دیگر از دارا بودن بمب اتم توسط رژیم صهیونیستی است، اما به دلیل مخفی‌کاری این رژیم در خصوص برنامه هسته‌ای خود دنیا هنوز نمی‌داند این رژیم چند بمب اتم در اختیار دارد. با این حال کارشناسان بر این باورند رژیم اشغالگر چیزی حدود ۸۰ بمب اتم در اختیار دارد که می‌تواند توسط موشک‌های بالستیک، جنگنده‌های نظامی و زیردریایی‌ها پرتاب شود.

15015655_839

15015654_493

15015653_582