۰ نفر

خرسندی نفتالی بنت از نتایج دیدار خود با پوتین

۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 574410
 خرسندی نفتالی بنت از نتایج دیدار خود با پوتین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن خرسندی از نتایج اولین دیدار خود با رئیس جمهور روسیه، گفت که رئیس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسرائیل دارد.

به گزارش روسیا الیوم، طبق بیانیه منتشر شده از دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او امروز (یکشنبه) در آغاز جلسه هفتگی کابینه، دیدار روز جمعه خود با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در شهر سوچی را "بسیار خوب و عمیق" توصیف و تاکید کرد: پرونده سوریه جایگاه ویژه‌ای در جدول کاری این دیدار داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بنت اظهار کرد: ما درباره وضعیت فعلی سوریه گفتگو کردیم و با توجه به اینکه روس‌ها تا حدی از سمت شمال همسایه ما هستند، این نکته اهمیت دارد که شرایط حساس و پیچیده موجود در آنجا را به آرامی و بدون هیچ مشکلی مدیریت کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه با پوتین به توافق‌های خوبی در این زمینه دست یافته گفت: رییس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسرائیل داشت.

او با اشاره به پرداختن به تحولات برنامه هسته‌ای ایران در گفتگوهایش با پوتین، مدعی شد: مرحله پیشرفته‌ای که این برنامه به آن رسیده، موجب نگرانی همه شده است.

رییس‌جمهوری روسیه نیز به دنبال مذاکرات روز جمعه با نفتالی بنت، امروز یکشنبه این نشست را "بسیار معنادار و سازنده" توصیف کرد.

رهبر روسیه همچنین از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا برای استراحت به سوچی سفر کند و آن را یک شهر تفریحی مدرن خوانده است.