۰ نفر

پشت پرده گفت‌ و گوی ترامپ با پوتین

۶ مهر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۱
کد خبر: 566582
پشت پرده گفت‌ و گوی ترامپ با پوتین

دبیر مطبوعاتی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود درباره دوران فعالیتش در کاخ سفید در مورد جزئیات دیدار و گفت‌وگوهای پوتین و ترامپ پرده برداشت.

به گزارش واشنگتن پست، «استفانی گریشام» دبیر مطبوعاتی رییس‌جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود نوشت که ترامپ در ملاقات خود در ژاپن عمداً نسبت به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سختگیرتر ظاهر شد و فقط جلوی دوربین‌ها با پوتین در گوشی زمزمه می‌کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، واشنگتن پست گزارش داد که مردم اطلاعات اندکی در مورد دیدار ترامپ و پوتین در حاشیه اجلاس G-۲۰ در اوزاکا در سال ۲۰۱۹ دارند.

اما گریشام که در آن زمان به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید دولت ترامپ کار می‌کرد، در کتاب خاطرات خود نوشت که رییس جمهوری وقت آمریکا در اجلاس G-۲۰ اوزاکا به پوتین گفت: «من چند دقیقه با شما سخت‌تر برخورد خواهم کرد، درست در مقابل دوربین‌ها و به محض خروج خبرنگاران ما صحبت خواهیم کرد و شما می‌فهمید که منظورم چه چیزی است».

اما «لیز هرینگتون» سخنگوی ترامپ گفت که کتاب گریشام یک تلاش تأسف‌بار دیگر برای استفاده از قدرت رییس جمهوری و دروغ پراکنی درباره خانواده ترامپ است.

کتاب گریشام تحت عنوان «اکنون به سوالات شما پاسخ می‌دهم: آنچه در کاخ سفید ترامپ دیدم» در تاریخ پنجم اکتبر منتشر می‌شود. در کتاب مزبور، این کارمند سابق در مورد کار خود در کاخ سفید با ترامپ و همسرش ملانیا صحبت می‌کند.