۰ نفر

نخست وزیر اسراییل؛

ایران در پیشرفته‌ ترین مرحله غنی سازی قرار دارد / استراتژی‌های جدیدی را برای مقابله تهدید‌های منطقه‌ ای تدوین کرده ایم

۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۶
کد خبر: 554672
ایران در پیشرفته‌ ترین مرحله غنی سازی قرار دارد / استراتژی‌های جدیدی را برای مقابله تهدید‌های منطقه‌ ای تدوین کرده ایم

نفتالی بنت مدعی شد ایران در بالاترین سطح از غنی سازی هسته‌ای قرار دارد.

به گزارش جروزالم پست، اسراییل از زمان روی کار آمدن نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر در حال برنامه ریزی برای یک دیدار رسمی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکاست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، گفته می‌شود نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل پنجشنبه آینده به واشنگتن سفر خواهد تا با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا دیدار و گفتگو کند.

بنت در یک نشست خبری در این باره گفت: هفته آینده قرار است برای یک دیدار مهم به واشنگتن سفر کرده تا با جو بایدن دیدار و گفتگو کنم. قطعاً موضوع ایران یکی از محور‌های اصلی این گفتگو‌ها خواهد بود.

نخست وزیر اسراییل تصریح کرد: ایران در پیشرفته‌ترین مرحله غنی سازی اورانیوم قرار دارد. اسراییل برنامه‌ای منسجم برای دفاع از امنیت مردم خود در برابر برنامه هسته‌ای ایران دارد.

وی اظهار کرد: اسراییل تهدید‌های منطقه‌ای ایران را از تمام جوانب مورد بررسی قرار داده و استراتژی‌های جدیدی را برای مقابله با آن تدوین کرده است.

بنت در ادامه این نشست خبری مدعی شد: قرار است با برنامه ریزی و همکاری‌های مشترک با آمریکا مقابل اقدامات ایران که موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود و نیز فعالیت‌های تهران در جهت نقض حقوق بشر و پیشرفت‌های هسته‌ای بایستیم.