۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خبر داد؛

لغو صدور روادید از سوی کشور عراق

۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵
کد خبر: 554237
لغو صدور روادید از سوی کشور عراق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به لغو صدور روادید از سوی کشور عراق، گفت : تمام مرز‌های مسافری استان به روی مسافران و زوار بسته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه "مرز‌های مسافری استان کرمانشاه بسته شده" گفت : از همه هموطنان و علاقمندان به خاندان اهل بیت (ع) تقاضا داریم که به هیچ عنوان برای سفر به کشور عراق ترددی در استان کرمانشاه نداشته باشند، چرا که در مرز پرویزخان اجازه تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود.

او گفت : بسته شدن مرز مسافری و منع رفت و آمد مسافران و زوار از مبادی مرزی بر اساس تصمیم ستاد ملی بیماری کرونا و لغو صدور روادید از سوی دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان بوده است.

معاون استاندار کرمانشاه شاغلین در اقلیم کردستان عراق را از ممنوعیت تردد در مرز مستثنی دانست و افزود: این شاغلین نیز به‌شرط ارائه مدارک مثبته صنفی می‌توانند به اقلیم کردستان عراق سفر کنند.

خوش اقبال با تقدیر از همراهی هیات‌های مذهبی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در عزاداری‌ها افزود: انتظار می‌رود که دستگاه‌های متولی و بانیان هیات‌ها در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی نظارت را با جدیت بیشتری استمرار دهند تا شرایط استان سخت‌تر از آنچه که هست، نشود.

او گفت: با توجه به اوج گیری مجدد شیوع کرونا در استان کرمانشاه، ظرفیت بیمارستان‌های استان در آستانه لبریز شدن قرار دارد و با افزایش شمار مبتلایان کار برای کادر درمان بسیار سخت خواهد شد .