۰ نفر

طالبان کنترل دانشگاه کابل را به دست گرفت

۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 553747
طالبان کنترل دانشگاه کابل را به دست گرفت

همزمان با تصرف 26 ولایت توسط طالبان، این گروه اعلام کرد موسسات تحصیلات عالی مانند گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، همزمان با تصرف 26 ولایت توسط طالبان، این گروه اعلام کرد موسسات تحصیلات عالی مانند گذشته به کار خود ادامه خواهند داد.

این گروه اعلام کرد: در نتیجه  فداکاری‌های بی نظیر فرزندان شجاع و ایثارگر ملت قهرمان ما، سلسله فتوحات در سراسر کشور جریان دارد، و به فضل ومرحمت خداوند متعال، در آینده نزدیک صلح دایمی وسرتاسری  در کشور تامین خواهد شد.در این زمینه به حضور والای استادان محترم، محصلان عزیز، وکارمندان گرانقدر صمیمانه  عرض میداریم که درین باره هیچ نوع نگرانی، وبیم وهراس و همچنین احساس وقوع هیچ تغییر منفی نداشته باشند.

در ادامه این بیانیه افزود: بنابراین به اطلاع شما عزیزان رسانیده می شود که فعالیت های تحصیلی شما را در بخش های ذکور و اناث بدون هیچ گونه توقف و تاخیر ادامه خواهد یافت و همه پرسنل اداری و تدریسی باید وظایف محوله ایشان را بدون تاخیر و یا غفلت انجام دهند.

طالبان ادامه داد: ما از جانب خود با کمال مسئولیت و صداقت به شما اطمینان می دهیم. که از جان ومال شما عزیزان محافظت مینماییم، البته قابل یاد آوری است که شدت درگیری ها در سراسر کشور ممکن است روند تحصیلی را برای مدتی به تاخیر بیندازد. یکبار دیگر ، ما با کمال احترام به شما اطمینان می دهیم که در راه ایجاد یک محیط تحصیلی بهتر تمام مساعی ممکنه خود را بخرچ خواهیم داد.  واین کار را جز وظیفه اسلامی و ملی خود می دانیم،