۰ نفر

طی ادعایی؛

نتانیاهو: حماس شهر زیرزمینی در غزه ایجاد کرده است

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷
کد خبر: 529153
نتانیاهو: حماس شهر زیرزمینی در غزه ایجاد کرده است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: اگر حماس تصور کند که پیروز می‌شود، این برای همه ما و برای تمام غرب یک شکست و ناکامی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه این رژیم به دنبال رویارویی نبود و برای آن تلاشی نمی‌کرده حماس را به سوء استفاده از قضیه محله الشیخ جراح متهم کرد.

وی مدعی شد که حماس از قضیه الشیخ جراح برای تحقق اهداف خود بهره برداری کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات راکتی مقاومت فلسطین گفت: حماس و جهاد اسلامی فلسطین حدود 4 هزار موشک به اسرائیل شلیک کردند.

وی از اهداف این رژیم در تداوم جنگ علیه مردم غزه پرده برداشت و این حملات را در راستای تضعیف توانمندی‌های مقاومت دانست و تاکید کرد که این رژیم تلاش می‌کند؛ توانمندی و قدرت حماس و جهاد اسلامی و عزم و اراده آنها را تضعیف کند.

وی در عین حال نسبت به برقراری آتش بس در غزه ابراز امیدواری و با اشاره به حماس مدعی شد که حماس زیر ساخت‌های کاملی را زیر زمین در نوار غزه احداث و تأسیس کرده است. وی مدعی شد: آنجا در نواره غزه یک شهر کامل زیرزمینی وجود دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پیوسته از قدرت نمایی و پیروزی این رژیم سخن می‌گفت در سخنان امروزش تلویحا به شکست در این جنگ و پیروزی مقاومت اذعان کرد و گفت: اگر حماس تصور کند که پیروز می‌شود، این برای همه ما و برای تمام غرب یک شکست و ناکامی است.