۰ نفر

تعطیلی تمامی فرودگاه های رژیم صهیونیستی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۳۴
کد خبر: 527622
تعطیلی تمامی فرودگاه های رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از تعطیلی تمامی فرودگاه های واقع در سرزمین اشغالی خبر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین توانسته این رژیم را در محاصره هوایی قرار دهد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، در خبر شبکه ۱۲ اسرائیل آمده است که مقاومت توانسته است مسیر تمامی هواپیماهایی که به سمت فرودگاه «بن گوریون» پرواز می‌کردند را تغییر داده و آن‌ها مجبور کند تا به سمت کشور دیگری پرواز کنند.

در همین حال فرودگاه بین‌المللی «رامون» در ۲۲۰ کیلومتری جنوب غزه و نزدیک بندر «ایلات» پس از شلیک موشک حماس تعطیل شد و هم اکنون تمامی فرودگاههای اسرائیل به حالت تعطیل قرار دارند.

«ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، امروز از شلیک موشک میان برد «عیاش» به سمت فرودگاه «رامون» خبر داد و گفت که این موشک برد ۲۵۰ کیلومتری و قدرت تخریب بالایی دارد.

وی همچنین از تمامی شرکت‌های هوایی جهان خواست تا پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی را لغو کنند.

ابوعبیده ساعتی پیش نیز در سخنانی گفته بود که اگر همچنان تجاوزات علیه مسجدالأقصی ادامه داشته باشد، موشکباران تل‌آویو، دیمونا،عسقلان، اشدود و فراتر از آن برای ما راحت‌تر از آب خوردن خواهد بود.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.