۰ نفر

یک سازمان حقوقی در آمریکا؛

دستیار سابق ترامپ به مبارزه با سیاست‌های بایدن برخاست

۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
کد خبر: 518861
دستیار سابق ترامپ به مبارزه با سیاست‌های بایدن برخاست

استفن میلر، دستیار ارشد سابق ترامپ، گروه جدیدی را با هدف استفاده از سیستم حقوقی برای به چالش کشیدن سیاست‌های جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و مقابله علیه تلاش‌های دولت‌ وی برای از بین بردن ابتکارات قبلی ترامپ و دستورکار کلی محافظه‌کار، ایجاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گروه حقوقی America First یا AFL، (اول آمریکا) وب‌سایت خود را با دعای خیر ترامپ و هیئت مدیره‌ای شامل "مارک میدوز"، رییس دفتر سابق کاخ سفید و "مت ویتاکر"، دادستان کل موقت سابق به همراه دیگر افراد از جنبش محافظه‌کار، راه‌اندازی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ترامپ در بیانیه‌ای نوشت: همان‌طور که می‌دانیم، چپ رادیکال در پیشبرد مبارزات خود در دادگاه، بی‌امان بوده‌اند. محافظه‌کاران و  حامیان "اول آمریکا" واقعاً لازم است ورق را برگردانند، به همین خاطر است که استفن و مارک میدوز را برای پر کردن این خلأ جدی، تشویق کردم.

طبق سی‌بی‌اس‌ نیوز، این سازمان حقوقی برنامه دارد از وکلایی که در دولت ترامپ کار کرده‌اند و دادستان‌های کل ایالتی در جهت افزایش مبارزات حقوقی خود، استفاده کند.

AFL در بیانیه مأموریت خود، ادعا می‌کند که "امنیت، آزادی، حاکمیت و اساسی‌ترین حقوق و ارزش‌های ما به طور سیستماتیک توسط اتحاد نامقدسی از منافع ویژه فاسد، غول‌های فناوری، رسانه اخبار جعلی و سیاست‌مداران لیبرال واشنگتن در حال نابودی است. " آن‌ها همچنین متعهد شده‌اند که از حقوق کشور آمریکا و شیوه زندگی، قاطعانه دفاع کنند.