۰ نفر

پس از برگزاری جلسه استماع؛

نتانیاهو دادگاه را متهم به تلاش برای کودتا کرد

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵
کد خبر: 518113
نتانیاهو دادگاه را متهم به تلاش برای کودتا کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با متهم کردن دادگاه خود به سوء استفاده از قدرت، سیستم قضائی این رژیم را به تلاش برای انجام کودتا متهم کرد.

به گزارش رسانه صهیونیستی هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از برگزاری نخستین جلسه استماع دادگاه خود، با زیر سوال بردن سیستم قضائی این رژیم، دادگاه را به تلاش برای انجام کودتا علیه دولت خود متهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ بر اساس گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو که در دادگاه به پولشویی، رشوه خواری و خیانت در امانت متهم شده است، در سخنانی به شدت به اتهامات وارده از سوی دادستان و همچنین شهادت ارائه شده از سوی نخستین شاهد در جریان جلسه دادگاه خود حمله کرد.

«بنیامین نتانیاهو» در این خصوص گفت: تمامی فرایند (دادرسی) علیه من، سوء استفاده از قدرت تخریب کننده‌ای بود که در دستان دادستان قرار داشت.

وی که این سخنان را در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود مطرح می‌کرد، جلسه استماع دادگاه خود را معما گونه و تلاشی برای انجام کودتا علیه خود عنوان کرد.

نتانیاهو در ادامه گفت: دادستانی روند رسیدگی خود را بر خلاف قانون انجام داد… و چرا آنها چنین کردند؟ چون آنها به دنبال طعمه می‌گردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین رفتار دادستان را مغایر با قانون این رژیم دانسته و گفت: این راهی است برای ساقط کردن یک نخست وزیر قدرتمند از جناح راست. این چیزی شبیه به کودتا است.