۰ نفر

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد؛

آمریکا در نشست وین برای بحث درباره برجام شرکت می‌کند

۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳
کد خبر: 517203
آمریکا در نشست وین برای بحث درباره برجام شرکت می‌کند

وزارت خارجه آمریکا دربیانیه خود اعلام کرد: ما در نشست وین شرکت خواهیم کرد تا درباره بازگشت متقابل به برجام گفتگو کنیم اما انتظار دستیابی فوری به نتیجه در پرونده هسته‌ای ایران را نداریم. فعلاً انتظار نداریم با ایران گفتگوهای مستقیم داشته باشیم. اما معتقدیم که نشست وین یک گام درست و رو به جلو است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه آمریکا خبر داد که این کشور در نشست روز سه‌شنبه آتی در وین اتریش برای بحث درباره بازگشت دوجانبه به برنامه جامع اقدام مشترک حضور خواهد یافت.

 وزارت خارجه آمریکا دربیانیه خود اعلام کرد: ما در نشست وین شرکت خواهیم کرد تا درباره بازگشت متقابل به برجام گفتگو کنیم اما انتظار دستیابی فوری به نتیجه در پرونده هسته ای ایران را نداریم.

همچنین در این بیانیه آمده است:  فعلاً انتظار نداریم با ایران گفتگوهای مستقیم داشته باشیم.اما معتقدیم که نشست وین یک گام درست و رو به جلو است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود گفته است: «این گفت‌وگوها درباره گروه‌های کاری که اتحادیه اروپا با باقیمانده اعضای برجام از جمله ایران تشکیل می‌دهد،‌ ایجاد خواهد شد. موضوعات اولیه‌ای که مورد بحث قرار خواهد گرفت گام‌های هسته‌ای است که ایران باید در راستای بازگشت به پایبندی به شرایط برجام اتخاذ کند و گام‌های کاهش تحریمی است که آمریکا باید در راستای بازگشت به پاینبدی بردارد ».