۰ نفر

در پی درخواست جدید دموکرات‌‎ها رخ داد؛

تنش در کنگره بر سر اخراج حامی سرسخت ترامپ

۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۵۴
کد خبر: 503531
تنش در کنگره بر سر اخراج حامی سرسخت ترامپ

دموکرات ها در یک اقدام و با ارائه طرحی خواستار عزل مارجوری تیلور گرین از عضویت در کمیته آموزش مجلس نمایندگان شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، این اقدام قاطعانه در پی اظهارات این نماینده زن کنگره است که باعث واکنش تند دموکرات ها و دو دستگی بین جمهوری خواهان شده است.

مارجوری تیلور گرین نظریه های توطئه بی اساس را تبلیغ کرده و از خشونت علیه دموکرات ها حمایت کرده است.

 کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواه مجلس نمایندگان این سخنان را محکوم کرد ، اما با مجازات" گرین" مخالفت کرد و گفت که این اظهارات قبل از انتخاب وی بیان شده است.

تیلور گرین در ماه نوامبر به نمایندگی از ایالتی در جنوب جورجیا انتخاب شد. وی به دلیل ابراز حمایت از تئوری "کیو انان" نظریه توطئه ای عجیب و غریب مبنی بر اینکه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در حال جنگ پنهانی علیه گروهی از کودکان آزار است، بسیار مشهور است.

وی قبل از ورود به کنگره پست هایی را که خواستار خشونت علیه قانونگذاران دموکرات بود را لایک می کرد. وی همچنین مدعی بود که تیراندازی در مدارس و حمله تروریستی 11 سپتامبر حوادث صحنه سازی شده بوده است، و پیشنهاد کرد که مسلمانان نباید در دولت خدمت کنند.

دموکرات‌ها با استناد به اظهارت گذشته گرین در ساختگی خواندن تیراندازی مرگبار در دبستان سندی هوک ایالت کانتیکت، می‌گویند او که در جریان انتخابات ماه نوامبر از ایالت جورجیا وارد مجلس نمایندگان شده صلاحیت عضویت در کمیته آموزش این مجلس را ندارد.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در رای گیری برای حذف مارجری تیلور گرین از عضویت در کمیته‌ها به دلیل عقاید نژادپرستانه شرکت فعالی داشت.

 آدام کینزینگر جمهوری خواه از ایلینوی اعلام کرد برای اخراج مارجری تیلور گرین جمهوری خواه نژادپرست ترامپی از جورجیا رای مثبت خواهد داد.

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس سنا روز گذشته، مواضع و اظهارات "گرین" را برای حزب جمهوری خواه مانند سرطان ارزیابی دانست.