۰ نفر

در اعتراض به نتایج انتخاباتی صورت گرفت؛

تظاهرات طرفداران ترامپ در واشنگتن

۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۴۹
کد خبر: 489321
تظاهرات طرفداران ترامپ در واشنگتن

هواداران رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در واشنگتن در اعتراض به نتایج انتخاباتی ایالتشان به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هواداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، در واشنگتن امروز (شنبه) در اعتراض به نتایج بازشماری آرای انتخاباتی ایالتشان به خیابان‌ها آمدند.

فاکس نیوز در این باره نوشت: «با شکست دوباره ترامپ در ایالت واشنگتن، هوادران او به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را نشان دهند.»

به نوشته این خبرگزاری این افراد پرچم و کلاه ترامپ را به دست دارند و نزدیکی کاخ سفید در تجمعی شعار «چهار سال دیگر» را سر دادند تا نشان دهند ترامپ را برا چهارسال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور خود می‌خواهند.

ترامپ در واکنش به این تجمع در پیامی توییتری نوشت: «وای! هزاران نفر در واشنگتن دی سی برای پایان دادن به تقلب تجمع کردند. نمی‌دانستم، اما به دیدنشان خواهم رفت.»

البته تاکنون جزئیاتی از اینکه ترامپ کجا و چه زمانی به این تجمع خواهد رفت مشخص نشده است.

ماه گذشته «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ، با کسب ۳۰۶ رای الکترال در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شده اما ترامپ به طور مکرر موضوع تقلب انتخاباتی را مطرح می‌کند و کمپین حقوقی رسیدگی به این مسئله را به راه انداخته است.

گفتنی است به تازگی ترامپ اعلام کرد در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری کشورش نیز نامزد خواهد بود.

همچنین امروز به دنبال رد شکایت انتخاباتی ترامپ  از سوی دیوان عالی این کشور، وی در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: من با قاطعیت در این انتخابات پیروز شدم، اما به خاطر داشته باشید، من تنها به آراء قانونی فکر می‌کنم نه همه آراء جعلی و تقلبی که به شکلی معجزه آسا در همه جا در جریان بود! چه افتضاحی!