۰ نفر

محدودیت لایک کردن؛

توییت‌های ترامپ کار دستش داد

۶ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۹
کد خبر: 485080
توییت‌های ترامپ کار دستش داد

شبکه اجتماعی "توئیتر" در اقدام جدیدی "لایک کردن" توییت‌های دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی آمریکا در خصوص انتخابات این کشور را محدود کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این محدودیت این گونه است که زمانی که شما گزینه لایک را کلیک می کنید با "این ادعا در خصوص تقلب در انتخابات قابل قبول نیست" روبرو می شوید.

تویتر پیش از این نیز به توئیت‌های مختلف ترامپ در این شبکه‌ اجتماعی به خاطر مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات، برچسب «گمراه کننده» زده بود.

این اقدام جدید پس از آن روی می‌دهد که ترامپ بار دیگر با طرح ادعای تقلب در انتخابات آمریکا گفت که در این انتخابات تقلب صورت گرفته اما "ما پیروز خواهیم شد."

وی افزوده بود: "این بسیار غم انگیز است که بگوییم در انتخابات تقلب شده است. نتیجه این انتخابات باید برگردد. ما با اختلاف زیادی در ایالت پنسیلوانیا برنده شدیم."

رییس جمهوری شکست خورده آمریکا افزود:برخی از افراد ۲ تا ۳ رای در خانه‌های خود دادند. افرادی که مرده بودند هم برای رای گیری ثبت نام کردند. ما قضاتی داریم که از تصمیم گیری می‌ترسند.

ادعای مکرر ترامپ درحالی مطرح می‌شود که "جو بایدن" با کسب ۳۰۶ رای الکترال در برابر تنها ۲۳۲ رای ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس‌گیر ابتدا با هم‌حزبی‌های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.