۰ نفر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند؛

دیدار مخفیانه نتانیاهو با محمد بن سلمان

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴
کد خبر: 483982
دیدار مخفیانه نتانیاهو با محمد بن سلمان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند نخست‌وزیر این رژیم روز یکشنبه به طور مخفیانه به عربستان رفته و با ولیعهد این کشور دیدار کرده است.

به گزارش شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته به همراهی رئیس موساد به عربستان سعودی سفر و در حضور وزیر خارجه آمریکا با محمد بن سلمان دیدار کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت امروز دوشنبه اعلام کرد بنیامین نتانیاهو روز گذشته در حضور یوسی کوهن با ولیعهد عربستان دیدار کرده است. شبکه المیادین نیز اعلام کرد در جلسه‌ای که روز یکشنبه میان نتانیاهو، بن سلمان و یوسی کوهن در عربستان برگزار شد وزیر خارجه آمریکا نیز حضور داشته است.

در ابتدا رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند یک فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی روز یکشنبه فرودگاه بن گورین تل‌آویو را به مقصد عربستان ترک کرده است. شبکه المسیره هم گزارش داد که در این پرواز که ۵ ساعت به طول انجامید، رئیس موساد و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز حضور داشته اند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دیدار روز یکشنبه نتانیاهو و بن سلمان با حضور مایک پمپئو را تائید کرد.