۰ نفر

سی ان ان اعلام کرد؛

صف‌های طویل در ایالت تگزاس برای دریافت کمک‌های غذایی

۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۲۳
کد خبر: 482274
صف‌های طویل در ایالت تگزاس برای دریافت کمک‌های غذایی

هزاران تن از مردم در شهر دالاس ایالت تگزاس آمریکا در آخر هفته با خودروهای خود صف‌های طویلی را تشکیل دادند تا همزمان با افزایش بیماری کووید-۱۹ و نیاز به مواد غذایی از خوار و بار رایگان بهره‌مند شوند.

به گزارش سی‌ان‌ان، افزایش موارد بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده از یک سو و تعطیلی کسب و کارها از سوی دیگر هزاران تن را در تنگنا قرار داده و عدم تصویب بسته کمک‌های مالی از سوی دولت به دلیل اختلاف دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان هم مزید بر علت شده است تا بیش از پیش بر تعداد افرادی که نیازمند کمک‌های دریافتی هستند، افزوده شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «بانک غذای تگزاس شمالی» روز شنبه بیش از ۶۰۰ هزار پوند (حدود ۳۰۰ هزار کیلوگرم) مواد غذایی و خوار و بار در اختیار ۲۵ هزار نفر گذاشت که با خودروهای خود صف‌های طویلی را در محل ارائه این بسته‌های کمکی تشکیل داده بودند از جمله موارد ارائه شده به خانواده‌ها می‌توان به ۷۲۸۰ بوقلمون اشاره کرد که برای عید شکر گزاری به مردم داده شد.

تصاویر منتشر شده نشان دهنده حضور هزاران خودرو برای دریافت این کمک‌ها بود و به گفته مقامات، نیاز به کمک‌های غذایی با گسترش کرونا رو به افزایش است.

ایالت تگزاس اولین ایالت آمریکا بود که در هفته گذشته یک میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد.