۰ نفر

بر اساس سیاست توییتر؛

ترامپ پس از ترک کاخ سفید دیگر مجاز به فعالیت در توییتر نیست

۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
کد خبر: 479336
ترامپ پس از ترک کاخ سفید دیگر مجاز به فعالیت در توییتر نیست

بر اساس سیاست توییتر در مورد شخصیت‌های مردمی، دونالد ترامپ در صورت ادامه نقض قوانین این سیستم رسانه اجتماعی، احتمالا پس از ترک کاخ سفید از توییتر حذف می‌شود.

به گزارش ایندیپندنت، حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هفت بار روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بابت انتشار اطلاعات نادرست و ادعاهایی نامربوط درباره انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر هشدار دریافت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، چند تن از دموکرات‌های برجسته از توئیتر خواسته‌اند تا حساب کاربری ترامپ را تا پایان شمارش آرا در ایالتها به حالت تعلیق درآورد.

پس از آنکه ترامپ در چندین ایالت کلیدی از جو بایدن، رقیب دموکراتش عقب افتاد تلاش کرد تا با مطرح کردن درخواست شمارش آرای پستی روند انتخابات را تضعیف کند. وی در توئیتی نوشت: آنها تلاش می‌کنند تا آرای انتخابات را به سرقت ببرند.

دیویدی سیسیلین، یکی از اعضای دموکرات کنگره توئیت‌های ترامپ را "تهدیدی علیه دموکراسی" دانست و گری کانلی، یکی دیگر از اعضای کنگره توئیت کرد: این دقیقا اطلاع رسانی نادرست است.

اعلام هشدار بر روی توئیت‌های ترامپ به این معناست که مطالب منتشر شده از سوی وی دیگر در تایم‌لاین قابل مشاهده نیست و بازنشر یا دیگر اقدامات بر روی آنها محدود شده است.

مجازات نقض قوانین مربوط به انتشار مطالب در توئیتر شامل تعلیق حساب یا به صورت موقت یا دائم می‌شود. یکی از سخنگوهای توئیتر نیز گفت، توئیت ها ترامپ نه حذف شده و نه حساب کاربری‌اش تعلیق شده است.